تاریخ انتشار: جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

آغاز فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ در ۴۰ کشور جهان فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ – Apple iPhone SE 2020 در ۴۰ کشور جهان شروع شد. از امروز امکان خرید آیفون SE 2020 برای کاربران این کشور ها فراهم شده و فروش آیفون ارزان قیمت جدید اپل در سایر کشورها به زودی آغاز خواهد شد.
یک هفته پس از رونمایی از آیفون اس ای ۲۰۲۰ ، اکنون نوبت به آغاز فروش آن در سراسر جهان رسیده است. این گوشی در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌کند، قیمت قابل قبولی داشته و حتی می‌تواند لقب پرفروش ترین آیفون تاریخ اپل را نیز تصاحب کند.
فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ سرانجام اولین موج فروش گوشی آیفون اس ای جدید اپل در ۴۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا و تایوان آغاز شد. مشخص نیست چه تعداد دستگاه در این عرضه‌ی اولیه به فروش خواهد رسید، اما آنچه که مسلم است، محدود بودن توان تولید اپل با توجه به محدودیت‌هایی است که کرونا برای آن به وجود آورده است. ضمناً کسانی که در زمان معرفی این گوشی را پیش خرید کرده‌اند، هفته‌ی آینده محصول به دستشان خواهد رسید.
همچنین دومین موج فروش آیفون SE 2020 اپل هم از ۵ مه (..

آغاز فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ در ۴۰ کشور جهان

فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ – Apple iPhone SE 2020 در ۴۰ کشور جهان شروع شد. از امروز امکان خرید آیفون SE 2020 برای کاربران این کشور ها فراهم شده و فروش آیفون ارزان قیمت جدید اپل در سایر کشورها به زودی آغاز خواهد شد.

یک هفته پس از رونمایی از آیفون اس ای ۲۰۲۰ ، اکنون نوبت به آغاز فروش آن در سراسر جهان رسیده است. این گوشی در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌کند، قیمت قابل قبولی داشته و حتی می‌تواند لقب پرفروش ترین آیفون تاریخ اپل را نیز تصاحب کند.

فروش اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰

سرانجام اولین موج فروش گوشی آیفون اس ای جدید اپل در ۴۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا و تایوان آغاز شد. مشخص نیست چه تعداد دستگاه در این عرضه‌ی اولیه به فروش خواهد رسید، اما آنچه که مسلم است، محدود بودن توان تولید اپل با توجه به محدودیت‌هایی است که کرونا برای آن به وجود آورده است. ضمناً کسانی که در زمان معرفی این گوشی را پیش خرید کرده‌اند، هفته‌ی آینده محصول به دستشان خواهد رسید.

همچنین دومین موج فروش آیفون SE 2020 اپل هم از ۵ مه (۱۶ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. در زیر می‌توانید جدول قیمت آیفون اس ای ۲۰۲۰ در کشورهای مختلف را مشاهده کنید:

کشور مدل ۶۴GB مدل ۱۲۸GB مدل ۲۵۶GB
ایالات متحده ۳۹۹ دلار ۴۴۹ دلار ۵۴۹ دلار
کانادا ۵۹۹ دلار کانادا ۶۶۹ دلار کانادا ۸۰۹ دلار کانادا
استرالیا ۷۴۹ دلار استرالیا ۸۲۹ دلار استرالیا ۹۹۹ دلار استرالیا
آلمان ۷۹ یورو ۵۲۹ یورو ۶۴۹ یورو
فرانسه ۴۸۹ یورو ۵۳۹ یورو ۶۵۹ یورو
ایتالیا ۴۹۹ یورو ۵۴۹ یورو ۶۶۹ یورو
بریتانیا ۴۱۹ پوند ۴۶۹ پوند ۵۶۹ پوند
روسیه ۳۹،۹۹۰ روبل ۴۴،۹۹۰ روبل ۵۳،۹۹۰ روبل
امارات ۱،۶۹۹ درهم ۱،۹۰۹ درهم ۲،۳۲۹ درهم
هنگ کنگ ۳،۳۹۹ دلار هنگ کنگ ۳،۸۹۹ دلار هنگ کنگ ۴،۶۹۹ دلار هنگ کنگ
چین ۳،۲۹۹ یوان ۳،۷۹۹ یوان ۴،۵۹۹ یوان
هند ۴۲،۵۰۰ روپیه ۴۷،۸۰۰ روپیه ۵۸،۳۰۰ روپیه

خروج از نسخه موبایل