تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟ در حالی که جای کار پلیسی هیجانی، متفکرانه و ماجراجویی‌های شگرف در رسانه‌ملی خالی است؛ رادیو، سریال پلیسی‌اش را شنیدنی کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی به بهانه فیلم‌سینمایی‌اش در سینمای ایران می‌گفت که جای کار پلیسی و اکشن در تلویزیون خالی است و به زودی با کاری به تلویزیون برمی‌گردد. البته که ناجی‌هنر،‌ تله‌فیلم‌هایی را با موضوعات مختلف برای هفته پلیس در نظر گرفت اما انتظار داریم هرچه زودتر کارهای اپیزودی پلیسی و سریال‌های معمایی و سوژه‌های ماجراجویانه، رنگِ جدیدی به رویه سریال‌سازی در تلویزیون بدهند.
“کلانتر” و “خواب و بیدار”، “فوق‌سری” و خیلی آثار پلیسی و جنایی دیگر در تلویزیون ساخته شدند؛ البته که کارهای تاریخی و مذهبی همچون “سلمان فارسی” داود میرباقری تصویربرداری‌اش را در بیابان‌های کرمان آغاز کرده، یا سریال “موسی” و “صیاد شیرازی” و برخی سریال‌های دیگر همچون “شاهرگ” در راهند اما باید به سراغ سوژه‌های پلیسی و حادثه‌ای بروند که مردم در فضای دیگری غیر از ..

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟

در حالی که جای کار پلیسی هیجانی، متفکرانه و ماجراجویی‌های شگرف در رسانه‌ملی خالی است؛ رادیو، سریال پلیسی‌اش را شنیدنی کرد.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی به بهانه فیلم‌سینمایی‌اش در سینمای ایران می‌گفت که جای کار پلیسی و اکشن در تلویزیون خالی است و به زودی با کاری به تلویزیون برمی‌گردد. البته که ناجی‌هنر،‌ تله‌فیلم‌هایی را با موضوعات مختلف برای هفته پلیس در نظر گرفت اما انتظار داریم هرچه زودتر کارهای اپیزودی پلیسی و سریال‌های معمایی و سوژه‌های ماجراجویانه، رنگِ جدیدی به رویه سریال‌سازی در تلویزیون بدهند.

"کلانتر" و "خواب و بیدار"، "فوق‌سری" و خیلی آثار پلیسی و جنایی دیگر در تلویزیون ساخته شدند؛ البته که کارهای تاریخی و مذهبی همچون "سلمان فارسی" داود میرباقری تصویربرداری‌اش را در بیابان‌های کرمان آغاز کرده، یا سریال "موسی" و "صیاد شیرازی" و برخی سریال‌های دیگر همچون "شاهرگ" در راهند اما باید به سراغ سوژه‌های پلیسی و حادثه‌ای بروند که مردم در فضای دیگری غیر از تلویزیون به دنبال این گونه‌های نمایشی‌اند.

در رادیو نمایش که سریال‌های متعدد با سوژه‌های مختلفی ساخته و پخش می‌شوند این بار نمایش پلیسی- تاریخی به نام "دوازده ضربه" روی آنتن می‌رود. علاقه‌مندان به شنیدن سریال‌های پلیسی می‌توانند هر شب شنونده نمایش رادیویی "دوازده ضربه" از رادیو نمایش باشند.

فقیهه سلطانی: تحریم فجر و تلویزیون فقط ترامپ را خوشحال می‌کند!/ سالن‌های تئاتر در اختیار مافیاستاهمیت بومی‌سازی در تلویزیون| تلاش سعید آقاخانی برای شوخی درست با کُردها/ ماجرای برادرزن آقای "نون.خ" و بهنامی که کُردی حرف نمی‌زندواکنش حسن سلطانی به تحریم برخی مجریان تلویزیون/ هنوز خون "حاج‌قاسم" در خیابان‌های بغداد خشک نشده!

نمایش پلیسی- تاریخی "دوازده ضربه" را فرهاد امینی نوشته و داستان آن درباره نابسامانی‌های اجتماعی – سیاسی و فرهنگی دوره پهلوی اول در دهه بیست خورشیدی است. شخصیت اصلی این نمایش، پلیسی به نام حکمت است که درگیر پرونده یک خانواده می‌شود و … .

"دوازده ضربه" به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی مهرداد مهماندوست، صدابرداری مجید آینه و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر و با هنرمندی رضا عمرانی، مجید حمزه، شهین نجف‌زاده، شمسی صادقی، احمد گنجی، مهرداد عشقیان و تعداد دیگری از هنرمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و هر شب ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل