تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکساتومبیل شاسی بلند نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه دبی اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی Nissan Ariya 2022 پیشرانه الکتریکی با چهار توان است.
برگزاری نما..

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکس

اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه دبی اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی Nissan Ariya 2022 پیشرانه الکتریکی با چهار توان است.

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی از نزدیک به سه هفته پیش استارت خورده و همچنان نیز ادامه دارد. معتبرترین شرکت‌های دنیا به منظور به نمایش گذاشتن دستاوردهای جدید خود که می‌توانند باعث حل مشکلات کره زمین بشوند در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ حضور یافته‌اند. یکی از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه نیسان است که به منظور رونمایی از نیسان آریا ۲۰۲۲ در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ حضور پیدا کرده است.

بررسی نیسان آریا ۲۰۲۲ از نظر مشخصات فنی

نیسان که به عنوان اسپانسر بخش عمده‌ای هزینه‌های مورد نیاز این نمایشگاه را تأمین می‌کند تا پیش از این عنوان کرده بود که جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ خواهد آورد. قطعا یکی از بهترین دستاوردهایی که می‌تواند آینده بشر را با تحولات زیادی همراه کند اتومبیل برقی است.

کمپانی نیسان یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی کراس اوور نیسان آریا را که به یک پیشرانه الکتریکی مجهز شده است برای رونمایی به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۲ آورده است. این کراس اوور ژاپنی از یک موتور با چهار توان بهره می‌برد که می‌تواند به ترتیب ۲۱۵، ۲۳۹، ۳۵ و ۳۳۸ اسب بخار قدرت را با تکیه بر باتری خود تولید کند.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل