تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شدبر اساس تصاویر منتشر شده، شاسی بلند FMC T5 سرانجام وارد کارخانه فردا موتورز شده است. لازم به ذکر است که تولید این خودرو به زودی آغاز خواهد ..

تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شد

بر اساس تصاویر منتشر شده، شاسی بلند FMC T5 سرانجام وارد کارخانه فردا موتورز شده است. لازم به ذکر است که تولید این خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

شرکت فردا موتورز چند ماه پیش بیلبوردهایی از شاسی بلندی جدید تحت عنوان FMC T5 در سطح شهر قرار داده بود. پس از گذشت مدتی نیز مشخصات فنی این کراس اوور در قالب یک کاتالوگ توسط خودروسازی فردا منتشر شد. با توجه به این مشخصات می‌توان گفت که کراس اوور FMC T5 می‌تواند رقیب سختی برای اتومبیل‌های هم‌رده موجود در بازار ایران باشد.

شاسی بلند FMC T5 به زودی روانه بازار خواهد شد

فردا موتورز تاکنون از این کراس اوور به صورت رسمی رونمایی نکرده است،‌ اما به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد FMC T۵ هم‌اکنون در محوطه یکی از سایت‌های فردا موتورز قرار دارد. اکنون می‌توان گفت سرانجام مهمان جدید خودروسازی فردا وارد کارخانه شده است.

مشخصات فنی و تصاویر منتشر شده از کراس اوور FMC T5 نشان می‌دهد که اصلی‌ترین رقبای این خودرو در بازار اتومبیل‌هایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی خواهند بود و این خودرو پتانسیل آن را دارد که به فروش خوبی در بازار دست پیدا کند.

اگرچه تاکنون مشخص نشده است کراس اوور جدید فردا موتورز در چه زمانی رونمایی خواهد شد،‌ اما طبق بررسی‌های صورت گرفته،‌ فرآیند تولید و عرضه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید مشخصات و امکانات این شاسی بلند جدید بازار ایران را مشاهده کنید:

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل