کافه دانش: همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب آفتاب» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع روایت زندگی امام خمینی(ره) و به‌منظور آشنایی نوجوانان با زندگی، …

کافه دانش: همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب آفتاب» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع روایت زندگی امام خمینی(ره) و به‌منظور آشنایی نوجوانان با زندگی، رفتار و منش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر کتاب «امام خمینی(ره)» به قلم‌ زنده‌یاد امیرحسین فردی از انتشارات مدرسه به عنوان منبع معرفی شده  است و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند به پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطرح شده در پیوست این خبر پاسخ دهند.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند نسخه متنی این کتاب را از نشانی ۸۵۸۲۰https://fidibo.com/book/ و فایل شنیداری آن با خوانش مجید سعدآبادی را نیز از این نشانی اینترنتی ۸۶۲۱۲https://fidibo.com/book/ تهیه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ی کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» تا روز ۲۵ خرداد می‌توانند پاسخ پرسش‌ها را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶ ارسال کنند.

انتشار: کوروش جم

خروج از نسخه موبایل