تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

کتاب شاید شما هم همانند خیلی از افراد این سؤال در ذهنتان شکل‌گرفته باشد که چرا باید کتاب بخوانیم؟ اهمیت مطالعه کتاب در چیست؟ چه تأثیری می‌تواند در زندگی ما داشته باشد؟ آیا خواندن کتاب تنها برای گسترش دامنه لغات و زیباتر صحبت‌کردن است؟ هرگز، هدف اصلی از مطالعه کتاب این است که فرد زندگی

کتاب

شاید شما هم همانند خیلی از افراد این سؤال در ذهنتان شکل‌گرفته باشد که چرا باید کتاب بخوانیم؟ اهمیت مطالعه کتاب در چیست؟ چه تأثیری می‌تواند در زندگی ما داشته باشد؟ آیا خواندن کتاب تنها برای گسترش دامنه لغات و زیباتر صحبت‌کردن است؟ هرگز، هدف اصلی از مطالعه کتاب این است که فرد زندگی متفاوت و بهتری از سایر افراد جامعه داشته باشد؛ بنابراین یکی از رمزهای موفقیت در زندگی خواندن کتاب‌های آموزنده و مناسب است. اگر می‌خواهید در رابطه ‌با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاب از دیرباز همراه انسان‌ها بوده و با وجود روش‌های نوین کسب اطلاعات و دانش همچنان محبوبیت فراوانی دارد و توانسته جایگاه خود را حفظ کند. مطالعه کتاب بسیار مفید و ارزشمند است و می‌توانید با کمک آن به دنیایی جدید با نگرشی متفاوت وارد شوید و مسیر درست زندگی خود را به‌خوبی تشخیص دهید. ازاین‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که همیشه مطالعه کتاب داشته باشید. بانک کتاب گالری با ارائه متنوع‌ترین کتب و ارائه سریع با هزینه مناسب شرایطی را فراهم نموده تا تمامی افراد جامعه به‌راحتی بتوانند به تهیه کتاب‌های موردنیاز خود بپردازند.

برای شروع چه کتابی بخوانیم؟

کتاب‌خوانی فرایندی بسیار شیرین و لذت‌بخش است اما سؤالی که برای خیلی از افراد که به خواندن کتاب علاقه‌مند شده‌اند این است که در ابتدای راه چه کتابی را بخوانیم؟ معرفی کتاب کار بسیار سختی است، مخصوصاً در دنیای امروز که تبلیغات گسترده صورت‌گرفته برای هر کتاب می‌تواند به‌راحتی افراد را تحت‌تأثیر قرار دهد و یک کتاب نامناسب انتخاب کنند.

مهم‌ترین مسئله‌ای که در هنگام تهیه و انتخاب کتاب از بانک کتاب باید به آن توجه داشته باشید توجه به علاقه خود و شناختی است که از خود دارید.  اینکه به مطالعه در چه زمینه‌ای علاقه‌مند هستید؟ می‌توانید چند کتاب در زمینه‌های مختلف بخوانید که ببینید به کدام حوزه گرایش بیشتری دارید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر معرفی و نقد و بررسی کتاب کمک بگیرید و با دنبال‌کردن آن‌ها با بهترین و تأثیرگذارترین کتاب‌ها آشنا شوید.

بهتر است که کتاب‌خوانی را با رمان‌های کوچک و شاهکار دنیای ادبیات شروع کنید که بیانی ساده و روان دارند و می‌توانید به‌راحتی به عمق مطلب پی ببرید و به مطالعه کتب دیگر تشویق شوید. علاوه بر کتاب خوب بودن ناشر نیز بسیار اهمیت دارد.

خرید و تهیه کتاب

 

خرید و تهیه کتاب

پس از انتخاب یک کتاب مناسب نیاز است که یک مرکز معتبر را برای خرید کتاب انتخاب کنید. تهیه کتاب را می‌توانید از فروشگاه‌های سطح شهر و یا به‌صورت اینترنتی انجام دهید. باتوجه‌به هیاهو و مشغله‌های زندگی امروزی خرید آنلاین می‌تواند گزینه سریع‌تر و کم‌هزینه‌تری باشد. وب‌سایت‌های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. اما برای راحت‌تر یافتن کتاب موردنظر خود بهتر است که به یک بانک کتاب مراجعه کنید که لیست جامع و کاملی از جدیدترین، نایاب‌ترین و بهترین کتاب‌های منتشر شده را در مجموعه خود عرضه می‌کنند و می‌توانید به‌سادگی کتاب را تهیه کنید و با خواندن آن مسیر زندگی خود را متحول سازید. بانک‌های کتاب همچنین انتخاب مناسبی برای خرید کتاب دانشگاهی هستند و می‌توانید با مراجعه به آن‌ها جدیدترین نسخه‌های چاپ شده از کتاب تخصصی رشته خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

سخن پایانی

موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد بی نهایت کتاب است تعداد کتاب ها معمولاً به دلیل محدودیت فضا در فروشگاه ها و کتابخانه ها کاهش می یابد و با محدودیت هایی همراه است. زیرا معمولا موجودی کتاب در فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد است و شما با دریای بی پایانی از کتاب ها مواجه هستید.

در این صورت باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با خرید اینترنتی کتاب می توانید هر نوع کتابی را به یکباره خریداری کنید. معمولاً در مسیر تهیه رمان، کتاب درسی، کتاب فلسفی و غیره، افراد به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنند و از تعداد زیادی کتاب فروشی کتاب های مورد نظر خود را خریداری می کنند.

در صورت خرید اینترنتی کتاب می توانید به یکباره به تمامی کتاب های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزیت های مثبت خرید آنلاین  از گالری دارنده انتشارات کارنامه کتاب این است که می توانید از نظرات دیگران نیز استفاده کنید. معمولاً هنگام خرید مستقیم کتاب، مردم با کتاب‌سازان و فروشندگان درباره کتاب مشورت می‌کنند و در نهایت محصول مناسب را انتخاب می‌کنند.

به همین دلیل اکثر افراد فکر می کنند خرید اینترنتی کتاب امکان پذیر نخواهد بود و در نتیجه خرید آن برای شما سخت می شود اتفاقاً اصلاً اینطور نیست.

بهترین سایت فروش اینترنتی کتاب

امروزه بخش هایی به نام نظرات کاربران در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین وجود دارد که در آن می توانید نظرات کاربران و خوانندگان مختلف را در مورد کتاب مورد نظر خود مطالعه کنید و در نهایت می توانید یک کتاب خوب برای آنها خریداری کنید.

این می تواند از جنبه دیگری نیز مفید باشد، زیرا شما به عنوان یک کاربر و یک خواننده کتاب می توانید درباره کتاب بنویسید و تجربیات مطالعه خود را با حجم کاربران به اشتراک بگذارید به همین دلیل می توانید به دیگران کمک کنید تا خریدهای بهتری داشته باشند.
با توجه به وضعیت فعلی جامعه و کمپین بسیاری از شرکت ها برای فروش آنلاین و غیر حضوری، تعداد وب سایت های خرید آنلاین کتاب نیز روز به روز در حال افزایش است. البته بسیاری از آنها جدید هستند و مجموعه کاملی از کتاب ها را ندارند. برخلاف این استارتاپ ها، وب سایت هایی هستند که تجربه خرید و فروش آنلاین کتاب را دارند که می توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که وب سایت های کتابفروشی آنلاین معمولا از تخفیف های زیادی در مناسبت های مختلف استفاده می کنند که یکی از بهترین ویژگی ها و مزایای خرید اینترنتی کتاب است. با دریافت کوپن تخفیف مربوطه می توانید کتاب های مورد نظر خود را با تخفیف مناسب خریداری کنید.

انتخاب بهترین سایت خرید اینترنتی کتاب کار ساده ای نیست، اما با دانستن ویژگی های بهترین سایت کتابفروشی آنلاین می توان انتخاب درستی انجام داد.

دارای نشان اعتماد الکترونیکی می‌باشد.

  • دارای دسته‌بندی صحیح برای یافتن کتاب مورد نظر می‌باشد.
  • دارای تخفیفات خوب می‌باشد.
  • دارای طلاعات کافی در ارتباط با کتاب مورد نظر می‌باشد.
  • دارای لوازم مرتبط با کتابخوانی اعم از نشانک‌های کتاب و … می‌باشد.
  • رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۵ واحد ۲

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۶۰۳۰۸  –  ۰۲۱۶۶۴۰۰۰۳۰  ایمیل: info@ketabgallery.com

 

خروج از نسخه موبایل