تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 79

«سینماگرام» به ایستگاه پایانی رسید

«سینماگرام» به ایستگاه پایانی رسید

بیست و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماگرام» با اجرای شاهرخ دولکو در بخش میز خبر با حضور مهدی خرم‌دل به این موضوع خواهد پرداخت که جشنواره بین المللی فیلم فجر چه دستاوردی برای سینمای ایران داشته است؟! همچنین در این بخش و به صورت اینفوگرافیک، به موضوع «چرا جشنواره موفق بین المللی نداریم؟» پرداخته …

بیست و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماگرام» با اجرای شاهرخ دولکو در بخش میز خبر با حضور مهدی خرم‌دل به این موضوع خواهد پرداخت که جشنواره بین المللی فیلم فجر چه دستاوردی برای سینمای ایران داشته است؟!

همچنین در این بخش و به صورت اینفوگرافیک، به موضوع «چرا جشنواره موفق بین المللی نداریم؟» پرداخته خواهد شد.

به گزارش کافه دانش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در بخش میز نقد، سعید مستغاثی و سعید هاشم زاده دو منتقد برنامه به بررسی فیلم‌های کمدی اکران شده در نوروز ۹۸ و پس از آن خواهند پرداخت و اجرای این میز بر عهده‌ امیرحسن ندایی خواهد بود.

در بخش مسئله‌ هفته، حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی به عنوان منتقد و امیر اسفندیاری به عنوان موافق، جشنواره بین المللی فیلم فجر به بیان نظرات خود خواهند پرداخت و به بحث و گفتگو می‌نشینند.

همچنین فرزاد موتمن به موضوع «شخصیت پردازی در سینما» می پردازد.

آیتم‌ها و مستند‌های مختلفی نیز برای پخش در برنامه تدارک دیده شده است که در بخش‌های مختلف به روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

«سینماگرام» به تهیه کنندگی میر محمدحسین رضوی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳از شبکه چهار سیما پخش و این هفته آخرین قسمت از این مجموعه تقدیم علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.