تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 43

«تراس» با کارگردانی مسعود کرامتی به روی صحنه می رود.

«تراس» با کارگردانی مسعود کرامتی به روی صحنه می رود.

نمایش تراس به کارگردانی مسعود کرامتی به روی صحنه می رود به گزارش کافه داننش این نمایش که نوشته ژان کلود کری یر است و توسط اصغر نوری ترجمه شده است در سالن ناظر زاده ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت. در تراس بازیگران مونا فرجاد، احمد ساعتچیان، رویا میرعلمی، فریده سپاه منصور، سید جواد …

نمایش تراس به کارگردانی مسعود کرامتی به روی صحنه می رود به گزارش کافه داننش این نمایش که نوشته ژان کلود کری یر است و توسط اصغر نوری ترجمه شده است در سالن ناظر زاده ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

در تراس بازیگران مونا فرجاد، احمد ساعتچیان، رویا میرعلمی، فریده سپاه منصور، سید جواد یحیوی، امیررضا دلاوری، مسعود کرامتی بازی می کنند.

نمایش تراس داستان یک زن است که می خواهد از همسرش جدا شود در این میان خانه شان را به فروش گذاشته اند ، مشتریانی که خانه می آیند که اتفاقاتی را باعث می شود. که هر کدام مسائلی را در این نمایش ایجاد می کند .

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: مونا جعفری، مدیر تولید: سید فرشاد هاشمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ماه گل کرامتی، منشی صحنه: آیدا قائم مقامیان، طراح گرافیک و موارد تبلیغاتی: فریبرز باقری، عکاس: محیا قلی زاده، ساخت تیزر: امین میری، مدیر روابط عمومی: محمد محمدی، استودیو تبلیغات: استودیو ترنج (امید محمد نژاد)، دستیار طراح صحنه: وهاب یحیی زاده، مدیران صحنه: دانیال پیغمبری، حامد تارخ، رامتین ره انجام، مجریان گریم: امیر شکری، زهرا عبدالرحیمی، خیاط: محمد مهدی کیقانی.

بلیت فروشی این نمایش از روز چهارشنبه در سایت های فروش بلیط از جمله تیوا شروع می شود. این نمایش تا خرداد ماه ۹۸ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.