تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

برای موفقیت فروشگاه اینترنتی باید به چه نکاتی توجه کرد ، پس از طراحی سایت حضور در نتایج گوگل اولین گام برای آغاز تجارت الکترونیک برای کسب و کار ها است به همین دلیل برای موفقیت در تجارت الکترونیک ۷ راهکار زیر را مد نظر قرار دهید. به گزارش کافه دانش به نقل از به …

برای موفقیت فروشگاه اینترنتی باید به چه نکاتی توجه کرد ، پس از طراحی سایت حضور در نتایج گوگل اولین گام برای آغاز تجارت الکترونیک برای کسب و کار ها است به همین دلیل برای موفقیت در تجارت الکترونیک ۷ راهکار زیر را مد نظر قرار دهید.

به گزارش کافه دانش به نقل از به نقل از پایگاه خبری پول بانک ، پس از طراحی سایت فروشگاهی جهت ارتقای رتبه فروشگاه در نتایج جستجوی گوگل از روش های زیادی میتوان بهره برد:
۱- دوری کردن از محتوای تکراری محصولات برای توضیحات
ممکن است محصولاتی را که ارائه می نمایید مثل محصولات وب سایت های فروشگاهی دیگر بوده و یا توضیحاتی مانند آنها داشته باشند. پس شرح محصول شما کپی شده در نظر گرفته خواهد شد که برای سئو سایت و بهینه سازی بسیار حایز اهمیت است. پس تا جایی که امکان دارد سعی کنید از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید.
۲- تولید محتوا بوسیله کاربر با بررسی محصولات
کاربران باید محصولات فروشگاه اینترنتی خود را بازدید و بررسی نموده تا بازخورد محصولات بالا روند . این روش مناسب و آسانی برای دریافت مطالب آزاد است که با آنها می توانید هر صفحه محصول را در نتایج جستجو بالا ببرید.
۳- ادغام یک وبلاگ برای تبلیغ محصول خود
در سایت خود این بهترین راه ایجاد ارتباط با مشتری را در نظر بگیرید. میشود قوانین خرید و تخفیفات و پیشنهادها و راهنمای خرید را در اینجا به نمایش گذاشت.
۴- مدیریت کردن منطقی آدرس محصول
برای آسان کردن جستجوی محصولات برای کاربران بهتر است در فروشگاه های اینترنتی خود از فیلتر محصولات استفاده کنید. اکثر فروشگاه های اینترنتی از این شیوه بهرمند هستند . بهتر است این فیلتر ها بر اساس قیمت ، منطقه ، اندازه ، رنگ ، نام تجاری و … انجام شوند. آدرسهای منظم و مرتب برای موتورهای جستجو بسیار مفید است و آنها به راحتی می توانند وب سایت و صفحات وب آن را تجزیه و تحلیل کنند.
۵- بهینه سازی و سئو وب سایت روی کلمات کلیدی طولانی
کلمات چند سیلابی راحتتر به رتبه های بالا در نتایج جستجو میرسند.
۶- روی سیستم موبایلها
کاربران اینترنت، تمایل به خرید از طریق موبایل دارند. لذا داشتن یک وب سایت فروشگاهی ریسپانسیو خیلی مهم است .
۷- بهره گیری از کانال های اجتماعی مثل تلگرام برای فروش
در بازاریابی شبکه های اجتماعی از طراحی ربات تلگرام برای فروش محصولات فروشگاه اینترنتی میتوان بهره جست.

ترجمه شده توسط پایگاه خبری پول بانک

Exit mobile version