تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

نمایش تعداد محصول فروخته شده در وردپرس اگر شما کاربر وردپرس باشید قطعا تجربه کار با ووکامرس را داشته اید. ووکامرس یک افزونه برای طراحی فروشگاه های اینترنتی است که امروزه ۲۵ درصد کل فروشگاه های اینترنتی از این طریق ساخته شده اند. یکی از عامل هایی که باعث افزایش فروش محصول در فروشگاه ها می شود، نمایش تعداد محصول فروخته شده است. زیرا اگر تعداد فروش محصول زیاد باشد، مشتری اعتماد بیشتری نسبت به آن محصول پیدا کرده و حتما آن را سفارش خواهد داد. بنابراین نمایش تعداد محصولات فروخته شده می تواند عامل مهمی در کسب و کار شما باشد. در این مقاله کوتاه نحوه نمایش تعداد محصول فروخته شده را در ووکامرس توضیح خواهیم داد.
اگر شما نیز به عنوان ادمین یک سایت وردپرسی که فروشگاه خود را با ووکامرس طراحی کرده اید به این مقاله علاقه دارید, که تعداد فروش محصولات خود را در ووکامرس به دیگران نمایش دهید، می توانید با استفاده از کد زیر در فایل functions.php به قالب خود این قابلیت را اضافه کنید.
لازم به ذکر است که قبل از شروع انجام این کار حتما از قالب خود یک بکاپ بگیرید تا هنگام بروز مشکل قالب بکاپ گرفته شده را جایگ..

نمایش تعداد محصول فروخته شده در وردپرس

اگر شما کاربر وردپرس باشید قطعا تجربه کار با ووکامرس را داشته اید. ووکامرس یک افزونه برای طراحی فروشگاه های اینترنتی است که امروزه ۲۵ درصد کل فروشگاه های اینترنتی از این طریق ساخته شده اند. یکی از عامل هایی که باعث افزایش فروش محصول در فروشگاه ها می شود، نمایش تعداد محصول فروخته شده است. زیرا اگر تعداد فروش محصول زیاد باشد، مشتری اعتماد بیشتری نسبت به آن محصول پیدا کرده و حتما آن را سفارش خواهد داد. بنابراین نمایش تعداد محصولات فروخته شده می تواند عامل مهمی در کسب و کار شما باشد. در این مقاله کوتاه نحوه نمایش تعداد محصول فروخته شده را در ووکامرس توضیح خواهیم داد.

اگر شما نیز به عنوان ادمین یک سایت وردپرسی که فروشگاه خود را با ووکامرس طراحی کرده اید به این مقاله علاقه دارید, که تعداد فروش محصولات خود را در ووکامرس به دیگران نمایش دهید، می توانید با استفاده از کد زیر در فایل functions.php به قالب خود این قابلیت را اضافه کنید.

لازم به ذکر است که قبل از شروع انجام این کار حتما از قالب خود یک بکاپ بگیرید تا هنگام بروز مشکل قالب بکاپ گرفته شده را جایگزین کنید .

add_action( 'woocommerce_single_product_summary', 'wc_product_sold_count', 11 ); function wc_product_sold_count() { global $product; $units_sold = get_post_meta( $product->id, 'total_sales', true ); echo '<p>' . sprintf( __( 'تعداد محصول فروخته شده: %s', 'woocommerce' ), $units_sold ) . '</p>'; }

کار تمام است بعد از اضافه کردن این کد به فایل توابع در وردپرس میتوانید به صفحه محصولات خود رفته و تعداد محصول فروخته شده را به راحتی مشاهده کنید.

چنانچه سوالی در این مورد داشتید می توانید در بخش نظرات اعلام کنید.

نوشته نمایش تعداد محصول فروخته شده در ووکامرس اولین بار در کالی بویز. پدیدار شد.

Exit mobile version