تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 75

حمایت هنرمندان از کودکان کار

حمایت هنرمندان از کودکان کار

به گزارش کافه دانش به نقل از ایرنا ، همزمان با گرامیداشت روز کارگر ویژه برنامه ای در راستای تجلیل و تقدیر از کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست با حضور جمع زیادی از هنرمندان و بازیگران سینما و تئاتر، موسیقی، ورزشکاران در برج میلاد برگزار شد. کودکان کار در فضای صمیمانه با هنرمندان حوزه …

به گزارش کافه دانش به نقل از ایرنا ، همزمان با گرامیداشت روز کارگر ویژه برنامه ای در راستای تجلیل و تقدیر از کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست با حضور جمع زیادی از هنرمندان و بازیگران سینما و تئاتر، موسیقی، ورزشکاران در برج میلاد برگزار شد.
کودکان کار در فضای صمیمانه با هنرمندان حوزه های مختلف از جمله سینما، تئاتر، موسیقی و ورزشکاران به گفت‌وگو نشسته و در نهایت عکس یادگاری گرفتند.
این کودکان در منطقه آجر پزخانه اسلامشهر زندگی می‌کنند که و ۴ تا ۱۶ ساله هستند. ضمن اینکه حامیان و خیرین این کودکان در گفت‌وگو با خبرنگاران که خواستند نامشان در این خبر عنوان نشود اعلام کردند که هزینه درمان تمامی این کودکان و اعضای خانواده‌ آنان را در صورت ابتلا به بیماری تقبل می‌کنند.
این خیرین عنوان کردند که ۵۰۰ خانوار را در محله کوره آجرپزخانه تحت حمایت دارند که برای حمایت مادی و غیرمادی از آنان ۳ خیر ثابت و ۲۵ خیر غیرثابت به صورت مستمر وظیفه کمک رسانی به آنان را بر عهده دارند.
۳۰ درصد این کودکان ایرانی بوده و بقیه آنان افغان هستند.
در این مراسم، امید جهان خواننده، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) مجری کودک تلویزیون، حسین ذکایی مجری اخبار ورزشی، پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون، احمد نجفی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، محسن بنگر بازیکن سابق سپاهان و پرسپولیس، محمدرضا احمدی گزاشگر فوتبال، رضا جاودانی مجری برنامه‌های ورزشی حضور داشتند.
محمد رجبی مسئول شرکت حمایت از کودکان کار که این کودکان را به برج میلاد آورده بود، گفت: در منطقه خلازیر ۵۰۰ کودک کار به‌همراه خانواده‌هایی فقیر زندگی می‌کنند؛ هر هفته از تعدادی از کودکان کار به همراه خانواده‌هایشان تجلیل می‌شود و این هفته قرعه به نام این کودکان افتاد.
همچنین اجرای ۲ آهنگ توسط امید جهان و عروسک گردانی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود که با اجرای بهمن هاشمی از برگزار شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.