تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 53111

۸ مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن

۸ مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن

فهرست۱ ۱-سرم مو پنتن سری Pro-V حاوی روغن آرگان مناسب انواع مو۲ ۲-کرم موی ترمیم کننده و محافظ پنتن سری Pro-V۳ ۳-شامپو روزانه پنتن مناسب موهای معمولی۴ ۴- روغن تقویت کننده مو پنتن سری Pro-V۵ ۵- ماسک مو آبرسان پنتن مدل Hydra Boost۶ _________________________________________________________۷ _________________________________________________________۸ ۶-سرم کراتین پنتن مناسب موهای شکننده و آسیب دیده۹ ۷- …

دانشمندان در جنگ جهانی دوم در حال تلاش برای پیدا کردن دارویی بودند که بتواند سوختگی‌های ناشی از جنگ را درمان کند. سرانجام پس از انجام آزمایش‌های بسیار، موفق به کشف پنتنول شدند؛ یکی از پرو ویتامین‌های ویتامین B5 که علاوه بر درمان سوختگی، جای آن را نیز از بین می‌برد. پنتن نخستین بار در لابراتوار هافمن لاروش کشف شد و نام آن الهام گرفته از پنتنول است. کمی بعد، محصولات این برند در بطری‌های شیشه‌ای بسته بندی و به سراسر اروپا فرستاده شدند. به دلیل حجم بالای تقاضا، پنتن محصولاتش را به قاره آسیا نیز فرستاد و توانست به یکی از گران‌قیمت‌ترین برندهای کمپانی P&G تبدیل شود. در ادامه این مطلب از موتن رو قصد داریم با بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن آشنا شویم.

۱-سرم مو پنتن سری Pro-V حاوی روغن آرگان مناسب انواع مو

سرم موی پنتن با دارا بودن روغن آرگان و پرو ویتامین، موهای خشک و آسیب دیده و رنگ شده را ترمیم و نرم می‌کند. از طرف دیگر، تغذیه کننده مو بوده و اثر آن تا ۲۴ ساعت روی موها باقی می‌ماند. سرم مو پنتن سری Pro-V حاوی روغن آرگان، بافت سبکی دارد و حس سنگینی روی موها بر جای نمی‌گذارد؛ به همین علت برای انواع مو مناسب است.

8 مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن

۲-کرم موی ترمیم کننده و محافظ پنتن سری Pro-V

کرم موی پنتن محصولی است که از ایجاد الکتریسیته بین فرهای درشت جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر به علت فرمولاسیون سبکی که دارد، هیچ‌گونه احساس سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند. این کرم با دارا بودن ویتامین و دکسپانتول، موها را خوش حالت، ترمیم و محافظت می‌کند. بهتر است از کرم موی پنتن بعد از حمام و روی موهای نم‌دار یا خشک استفاده کنید.

۳-شامپو روزانه پنتن مناسب موهای معمولی

شامپو روزانه پنتن مناسب موهای معمولی، یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن است. این شامپو با ساختار سبکی که دارد، آلودگی‌های بافت مو را پاک می‌کند و با استفاده روزانه هیچ‌گونه آسیبی به بافت مو وارد نمی‌کند. از طرف دیگر، این محصول ریشه تا ساقه بافت مو را تقویت و تارهای مو را قوی و محکم می‌کند.

۴- روغن تقویت کننده مو پنتن سری Pro-V

روغن تقویت کننده موی پرو ویتامین پنتن با دارا بودن روغن آرگان، روغن کرچک و کلرید منیزیم، موهای نازک و آسیب دیده‌ای را که بر اثر آلودگی هوا، رنگ مو، دکلره، فر و یا صاف کردن مو، اثرات سوءِ بارداری و … از دست رفته‌اند، ترمیم می‌کند.

8 مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن

۵- ماسک مو آبرسان پنتن مدل Hydra Boost

ماسک موی پنتن با دارا بودن آنتی اکسیدان، رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و جلوی ایجاد موخوره را می‌گیرد. علاوه بر این، استفاده مداوم از این ماسک، گردش خون را در سر بهبود می‌بخشد و از شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. ماسک موی آبرسان پنتن با دارا بودن کراتین، ساختار مو را بازسازی و احیا کرده و منجر به استحکام تارهای مو می‌شود. از طرف دیگر کراتین موجود در این محصول، با نرم کردن فولیکول‌های آسیب دیده مو، آن را لخت و لطیف می‌کند.

_________________________________________________________

برای مطالعه مقاله دکلره چیست و چگونه موهای خود را دکلره کنیم اینجا کلیک کنید

_________________________________________________________

۶-سرم کراتین پنتن مناسب موهای شکننده و آسیب دیده

سرم کراتین پنتن با دارا بودن ویتامین E، موها را تغذیه کرده و شفافیت و درخشش را به ارمغان می‌آورد. این محصول با بافت سبک خود، هیچ‌گونه سنگینی روی موها بر جای نمی‌گذارد و مقاومت موها را تا چندین برابر در برابر آسیب بالا می‌برد. سرم کراتین پنتن مناسب افرادی است که به دنبال سرمی سبک برای تغذیه و جلوگیری از خشکی موهایشان می‌گردند.

۷- فوم نرم کننده و ضد ریزش پنتن مدل Sac Dokul

فوم نرم کننده و ضد ریزش پنتن یکی از محبوب‌ترین محصولات برند پنتن است که علاوه بر تغذیه کنندگی عمیق موها، از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر ضد مو خوره بوده و مانع از تقسیم شدن موها می‌شود. این نوع ماسک باید در حمام استفاده شود و نیاز به آبکشی دارد.

8 مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن

۸- شامپو کراتینه Expert ترمیم کننده موهای آسیب دیده پنتن

شامپو کراتینه Expert ترمیم کننده موهای آسیب دیده پنتن، یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات برند پنتن است. این شامپو نه تنها منجر به ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده می‌شود، بلکه لطافت، درخشندگی و آبرسانی موها را نیز به دنبال دارد. علاوه بر این، منجر به بازسازی مویرگ‌ها و فیبرهای عمیق موجود در موها می‌گردد و از موها در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

_________________________________________________________

شما می‌توانید برای خرید تمامی محصولات برند پنتن بر روی لینک مقابل کلیک کنید: https://mootanroo.com/pantene

_________________________________________________________

چرا خرید محصولات برند پنتن از موتن رو؟

موتن رو یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی است که نمایندگی محصولات پنتن در تهران را بر عهده دارد. از طریق این وبسایت، مشتری می‌تواند قبل از خرید کردن، مشخصات و ویژگی‌های محصول مورد نظر و همچنین نحوه استفاده از آن را مطالعه کند تا انتخابی درست و آگاهانه داشته باشد. علاوه بر این کارشناسان و مشاوران مو تن رو در تمام طول هفته برای پاسخگویی آماده‌اند. این ویژگی‌ها به علاوه ارائه کالاهای اورجینال با قیمت‌های مناسب‌تر از فروشگاه‌های حضوری و صرف وقت کمتر، مو تن رو را که نمایندگی محصولات پنتن است، از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز ساخته است.

_________________________________________________________

انواع اکسیدان‌ از بهترین برند‌ها

_________________________________________________________

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

amir پنجشنبه , 8 تیر 1402 - 14:52

وبسایت موتن رو عالیه. مخصوصا جدیدا محصولات مالالیز رو هم موجود کردند من خیلی راضیم.