تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۵۰
کد خبر : 583375

۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد

۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد

۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد برای بسیاری این سوال پیش آمده که نسخه پولی تلگرام چه مزیتی نسبت به نسخه رایگان دارد؟ ما در اینجا به ۸ ویژگی Telegram Premium اشاره کرده‌ایم. تلگرام پریمیوم، نسخه پولی تلگرام اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نسخه، راهی

۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد

برای بسیاری این سوال پیش آمده که نسخه پولی تلگرام چه مزیتی نسبت به نسخه رایگان دارد؟ ما در اینجا به ۸ ویژگی Telegram Premium اشاره کرده‌ایم.

تلگرام پریمیوم، نسخه پولی تلگرام اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نسخه، راهی است که به تلگرام اجازه توسعه پلتفرم خودش را می‌دهد. اما در این نسخه چه چیزی در انتظار شما است؟ در ادامه به ۸ قابلیت جدیدی اشاره خواهیم کرد که فقط می‌توانید در Telegram Premium در اختیار داشته باشید.

امکانات ویژه نسخه پولی تلگرام

۱. حذف تبلیغات

این نسخه از هرگونه تبلیغات مبرا است. این یعنی دیگر پیام‌های اسپانسرها به صورت پاپ آپ نمایان نمی‌شود و آن‌ها در کانال‌ها آزاردهنده نیستند. البته تبلیغات تلگرام محدود به برخی از کشورها است؛ بنابراین شاید شما حتی با نسخه رایگان هم آن‌ها را نبینید. اما در هر صورت اگر این تبلیغات را مشاهده می‌کنید و باعث ناراحتی شما هستند، تلگرام پریمیوم، راهکار خوبی برای حذف آن‌ها است.

۲. دو برابر شدن محدودیت‌ها

دو برابر شدن محدودیت‌ها تلگرام
دو برابر شدن محدودیت‌ها تلگرام

ویژگی اصلی نسخه پولی تلگرام، دو برابر شدن محدودیت‌های فعلی است. عمده‌ترین این موارد، افزایش محدودیت حجم فایل آپلود شده از ۲ گیگ به ۴ گیگابایت است. با این تغییر، شما می‌توانید اکنون فایل‌های حجیم‌تر و طولانی‌تر، ویدیوهای باکیفیت و یا تصاویری با رزولوشن بالاتر را در تلگرام آپلود کنید. این نسخه همچنین تعداد کانال‌ها یا گروه‌های بزرگی که می‌توانید عضو آن‌ها شوید را به ۱۰۰۰ افزایش می‌دهد.

از دیگر محدودیت‌هایی که دوبل می‌شود، می‌توان به طول متن بیوگرافی، چت‌های سنجاق شده، لینک‌های عمومی، استیکرهای محبوب، فایل‌های GIF ذخیره شده، پوشه‌ها و چت‌های در هر پوشه است.

البته اکانت‌هایی که می‌توانید به تلگرام خود اضافه کنید هم افزایش پیدا کرده، ولی دو برابری نشده است. در حالی که نسخه رایگان تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا ۳ اکانت را به اپلیکیشن متصل کنید، نسخه پولی این محدودیت را به ۴ اکانت رسانده است.

۳. سرعت دانلود سریع‌تر

با تهیه نسخه پولی تلگرام شما می‌توانید سرعت دانلود سریع‌تری را روی اینترنت خود تجربه کنید. این گزینه خوبی برای دانلود و آپلود فایل‌های حجیم ۴ گیگابایتی است. بنابراین هم فایل‌های آپلودی و هم دانلود شما با سرعت به مراتب بیشتری بارگذاری یا دریافت خواهند شد.

۴. تبدیل صدا به متن

تبدیل صدا به متن در تلگرام
تبدیل صدا به متن در تلگرام

تلگرام مدت طولانی است که از پیام‌های متنی پشتیبانی می‌کند و نسخه Premium این پیام‌ها را با یک قابلیت پیش‌فرض Voice-to-Text، به سطح تازه‌ای رسانده است. این قابلیت در واقع صدای شما را به یک پیام متنی تبدیل می‌کند. اصلی‌ترین کاربرد این قابلیت زمانی است که شما در یک محیط عمومی و شلوغ هستید و هدفون به گوش ندارید یا هنگام تماشای یک فیلم یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هستید و نمی‌خواهید پخش آن‌ها را متوقف کنید.

۵. استیکرها و ری‌اکشن‌های منحصر به فرد

استیکرها و ری‌اکشن‌های منحصر به فرد تلگرام
استیکرها و ری‌اکشن‌های منحصر به فرد تلگرام

تلگرام در نسخه رایگان خود استیکرها و ری‌اکشن‌های متنوعی را ارائه می‌کند. اما شما در نسخه پولی تلگرام می‌توانید به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید.

استیکرهای پریمیوم خیلی بیشتر از آن‌هایی هستند که شما روی نسخه رایگان دریافت می‌کنید. تلگرام هنگام رونمایی از این نسخه، بیش از ۲۰ استیکر و ری‌اکشن سفارشی را هم به نمایش گذاشت و عنوان کرد که در آینده به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

۶. آیکون‌ها و پرچم‌های پریمیوم

آیکون‌ها و پرچم‌های پریمیوم تلگرام
آیکون‌ها و پرچم‌های پریمیوم تلگرام

وقتی یک کاربر از اکانت Premium تلگرام استفاده کند، شما با بررسی پروفایل آن متوجه این موضوع خواهید شد. وقتی اکانت شما پریمیوم شود، یک پرچم در کنار نام شما قرار خواهد گرفت. شما همچنین برای زیبایی هر چه بیشتر صفحه اصلی گوشی خود، آیکون تلگرام را هم تغییر داده و ۳ آیکون سفارشی دیگر را جایگزین آیکون پیش‌فرض برنامه کنید.

البته این نمی‌تواند خیلی قابلیت ویژه‌ای محسوب شود. کاربران اندروید که به راحتی می‌توانند آیکون دیگری را جایگزین آیکون برنامه تلگرام کنند. کاربران اپل هم به لطف شورتکات‌ها اکنون قادر به تغییر آیکون تلگرام هستند.

۷. تصاویر پروفایل متحرک

تلگرام در حال حاضر هم به شما اجازه می‌دهد روی پروفایل اکانت خود یک ویدیو قرار دهید. اکنون نسخه پولی تلگرام این اطمینان را می‌دهد که ویدیوهای شما هم داخل لیست چت و هم داخل خود صفحه چت به صورت تصاویر متحرک به نمایش درمی‌آید.

۸. امکانات بهتر مدیریت چت

امکانات بهتر مدیریت چت تلگرام
امکانات بهتر مدیریت چت تلگرام

اگر کانال‌های زیادی را دنبال کرده باشید و در گروه‌های متعددی عضو باشید، تلگرام شلوغ به نظر خواهد رسید. نسخه رایگان به شما اجازه می‌دهد با ساخت پوشه، بتوانید به گروه‌ها و کانال‌های عضو در آن‌ها نظم ببخشید. هرچند در تعداد این پوشه‌ها شما محدودیت دارید.

اما نسخه پولی Telegram محدودیت پوشه‌ها را به ۲۰ عدد افزایش می‌دهد و شما می‌توانید انتخاب کنید وقتی برنامه را باز می‌کنید، یکی از این پوشه‌ها به صورت خودکار به نمایش گذاشته شود. یکی دیگر از امکانات این نسخه آرشیو خودکار چت‌های کسانی است که جزو لیست مخاطبین شما نیستند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.