تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 71778

۷ راز موفقیت در کنکور ۱۴۰۲

۷ راز موفقیت در کنکور ۱۴۰۲

فهرست۱ آشنایی با شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان:۲ معرفی شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران:۳ آشنایی با شیمی دهم تک جلدی مبتکران:۴ خرید کتاب به صورت اینترنتی:۵ جمع بندی شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان یکی از کتاب های مهم و کاربردی می باشد. حتما به دانش آموزان توصیه می شود تا آن را …

شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان یکی از کتاب های مهم و کاربردی می باشد. حتما به دانش آموزان توصیه می شود تا آن را جزء منابع کنکور خود قرار دهند. البته سایر کتاب های موجود در بازار نیز می توانند اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار دهند. ولیکن باید در نظر داشته باشید که انتشارات مبتکران از هر لحاظ می تواند شما را در این حوزه تضمین نماید. در ادامه با ویژگی های این کتاب و برخی دیگر از کتاب های برتر در این حوزه آشنا می شوید. مطالعه این کتاب ها جزء رازهای مهم موفقیت در کنکور سال ۱۴۰۲ محسوب می شوند.

آشنایی با شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان:

شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان یکی از کتاب های عالی درس شیمی می باشد. این کتاب به صورت چهارگزینه ای می باشد و برای داوطلبان کنکور گزینه خوبی محسوب می شود. در این کتاب تلاش شده است تا در ابتدای هر فصل یک درسنامه جامع ارائه گردد. لذا افرادی که بر روی مطالب کتاب تسلط کامل را نیز ندارند می توانند از آن بهره ببرند. با قاطعیت می توان بیان نمود که کتاب فوق یکی از کامل ترین کتاب های ممکن می باشد. لذا اگر فرصت کافی برای مطالعه کامل دروی نداشتید از این کتاب می توانید استفاده نمایید.

شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان برای داوطلبین کنکور نظام جدید تالیف شده است. این کتاب شامل تست به همراه پاسخ کامل تشریحی و استدلال آنها است. شما می توانید تست های سال های قبل را به همراه پاسخ های جامع و روان آنها در این کتاب مشاهده نمایید.

کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان

ویژگی که باعث می شود شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان، از دیگر کتاب های موجود در بازار متمایز باشد، آزمون های آزمایشی است که به صورت کاملا استاندارد در این کتاب گنجانده شده است. نحوه تالیف آ« به گونه ای بوده که ابتدا پس از ارائه یک درسنامه ساده، تست های طبقه بندی شده ارائه می گردد. دانش آموزان کم کم باید مهارت لازم را طی این تست ها به دست آورند تا تست های دشوار را کمتر از ۱ دقیقه پاسخ دهند. در انتها نیز برای آنها پاسخ تشریحی و استدلالی بیان گردیده است.

معرفی شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران:

شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران از دیگر کتاب های عالی برای درس شیمی می باشد. مهندس بازرگانی که نویسنده این کتاب می باشد، یکی از مدرسین برتر کشور است. او با انتشارات مبتکران فعالیت نموده و هم اکنون درسنامه های بسیاری نیز از ایشان داخل کشور مشاهده می شود. باید بیان نمود که شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران دارای سطح علمی بسیاری است. اغلب دانش آموزانی به سمت آن می روند که نیاز به ثبت درصدهای بالا در این درس دارند.

کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران

7 راز موفقیت در کنکور 1402

با مطالعه شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران شما به راحتی می توانید تست های کنکور خود را در کمتر از ۶۰ ثانیه پاسخ دهید. از سوی دیگر راه و روش دسته بندی تست ها را نیز می آموزید. جالب است که بدانید بررسی تست های سال های گذشته نشان داده است که از این کتاب به نسبت کتاب های دیگر در درس شیمی، سوالات بیشتر در کنکور طرح می شود. از همین رو تسلط کامل بر این تست ها بسیار مهم می باشد. کتاب فوق در بیش از ۷۰۰ صفحه توسط انتشارات مبتکران گردآوری شده است. تمام دانش آموزان گروه های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی می توانند از آن بهره ببرند. این کتاب تک جلدی بوده و از همین رو فشار مضاعفی بر روی دانش آموزان وارد نمی آورد. از جمله ویژگی های عالی این کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای لحن روان است و مباحث به ساده ترین روش توضیح داده شده اند.
  • تمام تست ها دارای پاسخ های تشریحی و قابل فهم می باشند.
  • تست ها دارای دسته بندی و سطوح دشواری مختلف هستند.
  • نکات آموزشی بر اساس آخرین تغییرات کتاب های آموزشی در این کتاب بیان شده اند.

آشنایی با شیمی دهم تک جلدی مبتکران:

همانگونه که در بالا نیز توضیح داده شد، شیمی از جمله دروسی می باشد که توجه به آن در کنکور الزامی است. زیرا می تواند رتبه شما را بسیار جابجا نماید. تسلط شما بر روی این درس باعث می شود تا از یک سو معدل شما بسیار ارتقا یابد. از سوی دیگر می تواند تاثیر بسیار مثبتی در رتبه شما داشته باشد. در خصوص ساختار این کتاب تک جلدی باید در نظر داشته باشید که می توان مطالب عنوان شده را در سه دسته طبقه بندی نمود. در ابتدای هر فصل، یک درسنامه کامل و مجموعه از نکات بیان شده اند. پس از آن آزمون های آزمایشی و پاسخ تشریحی آنها عنوان شده که باعث تسلط بیشتر داوطلبین می شود.

کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران

7 راز موفقیت در کنکور 1402

البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که درسنامه شیمی دهم تک جلدی مبتکران، بسیار کامل و جامع می باشد. هربار که شما مباحث آن را مطالعه می نمایید، می توانید مطالب کتاب را به صورت جامع مرور نمایید.  بسیاری از معلمان از این کتاب استفاده می نماید تا یادگیری دانش آموزان خود را افزایش دهند. در واقع می توان بیان نمود، دانش آموزانی که از این کتاب استفاده می نمایند، راه و روش طرح سوال و پاسخ به تست ها را خواهند آموخت.

خرید کتاب به صورت اینترنتی:

فروشگاه اینترنتی کتاب طلایی یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده  انواع کتب شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان، شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران و … است.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی کتاب طلایی مجموعه کاملی از کتاب های برتر کنکور را در اختیار شما قرار داده است. از طریق این فروشگاه می توانید تمام کتاب های مرجع از معروف ترین و معتبرترین ناشران را تهیه نمایید. این فروشگاه دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت می باشد و با پشتیبانی بی نظیر خود همواره پاسخگو می باشد.

جمع بندی

 

با خرید از فروشگاه اینترنتی کتاب طلایی می توانید مطمئن باشید که کتاب های مد نظر را به صورت کاملا سالم و در اسرع وقت تحویل می گیرید. همچنین امکان ارسال کتاب به سراسر کشور وجود دارد تا دانش آموزان به هیچ وجه دچار دغدغه و نگرانی نشوند. با این توضیح دور از ذهن نیست که بیان نمود، بروزترین کتاب ها را می توانید از این فروشگاه به راحتی تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.