تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
کد خبر : 73618

۶ سیگنال ترسناک که نشان می‌دهد سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارد

۶ سیگنال ترسناک که نشان می‌دهد سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارد

۶ سیگنال ترسناک که نشان می‌دهد سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارددر شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال اغلب کارشناسان معتقدند که سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارد و برخی از ۶ سیگنال ترسناک برای ریزش بازار صحبت می..

۶ سیگنال ترسناک که نشان می‌دهد سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارد

در شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال اغلب کارشناسان معتقدند که سقوط قیمت بیت کوین ادامه دارد و برخی از ۶ سیگنال ترسناک برای ریزش بازار صحبت می‌کنند.

شواهد و مدارک در بازار کریپتوها نشان دهنده سقوط شدید بیت کوین در آینده است و ۸۰ درصد از کارشناسان ارزهای دیجیتال عقیده دارند که بازار در آستانه سقوطی حتمی است؛ اما دلایل این سقوط چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایل این ریزش بپردازیم.

سقوط قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد

ماه‌ها است که بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده قیمتی ۲۹ الی ۳۰ هزار دلار است و تمامی دارندگان این رمزارز و سایر سرمایه‌گذاران منتظر حرکت بعدی بیت کوین هستند. تعداد تحلیلگران و کارشناسانی که معتقدند بیت کوین به زودی نزولی می‌شود بسیار بیشتر از کسانی است که احتمال صعودی شدن آن را مطرح می‌کنند.

به تازگی یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با نام مستعار کاپو معتقد است که بیت کوین به زودی نزولی می‌شود و برای این امر ۶ دلیل منطقی وجود دارد و این در حالی است که صعودی شدن آن دلیلی ندارد.

سقوط قیمت بیت کوین

اول: بیت کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار یک حمایت بسیار قوی داشت که متاسفانه آن را از دست داده است و این نقطه به عنوان محور اصلی صعود این ارز دیجیتال به حساب می‌آمد و این منطقه در شرایط کنونی به عنوان یک مقاومت مهم عمل می‌کند.

دوم: دومین نشانه برای نزولی بودن بیت کوین، الگوی صلیب مرگ است که هدف ۲۳ هزار دلاری را نشانه رفته و نشان می‌دهد که ممکن است تا این سطح قیمتی تنزل پیدا کند.

سوم: سیگنال بعدی که حاکی از نزولی شدن بیت کوین است، خنثی ماندن نرخ‌های تأمین مالی است و این احتمال وجود دارد که طی چند روز آینده این نرخ‌ها به شدت کاهشی شوند و این می‌تواند دلیل دیگری برای ریزش این رمز ارز باشد.

چهارم: چهارمین سیگنال شاخص آتی AL TPERP است که در واقع نشان دهنده سبدی از آلت کوین‌ها در مقابل بیت کوین است. آن‌طور که شاخص مذکور نشان می‌دهد انگار بیت کوین حمایت خود در این شاخص را نیز از دست داده است و احتمال رشد ۳۰ درصدی دارایی از محدوده ۳۰ هزار دلاری وجود دارد و این نشان می‌دهد که کف قیمتی بعدی همان محدوده ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

پنجم: همان‌طور که ممکن است بدانید همبستگی میان این ارز دیجیتال با بازار سهام آمریکا بالا است و احتمال ریزش بازار سهام آمریکا نیز وجود دارد. از طرف دیگر شاخص دلار در حال تقویت شدن است و این اتفاق ناخوشایندی برای بازار ارز دیجیتال خواهد بود.

ششم: و نهایتا دلیل آخر برای سقوط بیت کوین کاهش شدید نقدینگی آن است. به اعتقاد کاپو، عرضه در حال افزایش است و احتمالا بازار به زودی به سمت و سوی اهداف پایین‌تر حرکت خواهد کرد.

سقوط قیمت بیت کوین

اگر اهل مطالعه کتاب‌های انگیزشی و اقتصادی باشید حتما نام رابرت کیوساکی را شنیده‌اید. کیوساکی، نویسنده کتاب معروف «پدر پولدار، پدر فقیر» است و از طرفداران سرسخت بیت کوین محسوب می‌شود. وی در سخنرانی‌های خود به طور مکرر اعلام کرده که مردم باید برای فرار از تورم به جای خرید دلار به خرید بیت کوین بپردازند. البته رابرت کیوساکی معروف معتقد است که احتمال دارد به زودی سقوط شدیدی در بازار رمز ارزها رخ دهد. وی در این خصوص گفته:

من همچنان نسبت به بیت‌کوین در بلندمدت امید دارم، اما فکر می‌کنم بازار احتمالا قبل از رشد یک سقوط در پیش دارد. اصلا بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟ ۲۰ هزار یا ۹ هزار؟ اصلا مهم نیست. اما بیت‌کوین رشد می‌کند چون فدرال رزرو و خزانه‌داری آمریکا فاسد است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.