تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 59332

۵ پیشگویی ایلان ماسک از آینده بشر

۵ پیشگویی ایلان ماسک از آینده بشر

۵ پیشگویی ایلان ماسک از آینده بشرایلان ماسک که به عنوان مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا شناخته می‌شود اخیرا پنج پیشگویی را برای آینده بشر عنوان کرد که احتمال وقوع برخی آنها بسیار زیاد است.
ایلان م..

آینده بشر۵ پیشگویی ایلان ماسک از آینده بشر

ایلان ماسک که به عنوان مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا شناخته می‌شود اخیرا پنج پیشگویی را برای آینده بشر عنوان کرد که احتمال وقوع برخی آنها بسیار زیاد است.

ایلان ماسک که بسیاری آن را به عنوان مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس ایکس و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا می‌شناسند اخیرا توانست در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار بگیرد. دستاوردهای مهم ایلان ماسک باعث شده تا وی در کنار توییت‌های جنجالی خود به یکی از افراد تاثیرگذار و پرحاشیه در جهان تبدیل شود. وی اخیرا پنج پیشگویی برای آینده بشر را عنوان کرد که احتمال وقوع برخی آنها بسیار زیاد است. در ادامه پیشگویی‌های ماسک برای آینده بشر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ایلان ماسک آینده بشر را چگونه می‌بیند؟

آینده تبادلات مالی از آن ارزهای دیجیتالی است

ایلان ماسک که مدتی است به صورت جدی به حوزه ارزهای دیجیتالی وارد شده و خود را یکی از علاقه‌مندان به رمزارزها معرفی کرده بر این باور است ارزهای دیجیتالی در آینده نزدیک به پول رایج کشورهای مختف تبدیل می‌شوند؛ زیرا به باور وی رمزارزها دارای عملکرد شفافی هستند و می‌توان از آنها در شرایط مختلف استفاده کرد. از آنجایی که ایلان ماسک در این بازار سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را انجام داده، پیشگویی وی عجیب به نظر نمی‌رسد.

کشورها استفاده از مواد مخدر را آسان خواهند کرد

یکی از مشکلات بزرگ کشورها مصرف و توزیع مواد مخدر به ویژه در میان قشر جوان محسوب می‌شود و تمام دولت‌ها سخت در تلاشند تا با این موضوع مقابله کنند، اما با این حال ایلان ماسک بر این باور است تغییر نسل سیاست‌مداران در آینده باعث خواهد شد که قوانین آسان‌تری برای حوزه خرید و مصرف مواد مخدر در نظر گرفته شود.

گسترش اینترنت ماهواره‌ای در تمام جهان

اینترنت ماهواره ای استارلینک یکی از پروژه‌های در حال تکمیل ایلان ماسک است؛ طرحی که قصد دارد به تمام مردم جهان به ویژه ساکنان مناطق دورافتاده اینترنت پرسرعت ارائه دهد. از این رو یکی دیگر از پیشگویی‌های ایلان ماسک برای آینده بشر این است که درآیند‌ه‌ای نزدیک تمام مردم جهان به اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت دسترسی پیدا خواهند کرد.

جهان با بحران انرژی مواجه خواهد شد

در حال حاضر با وجود اینکه دولت‌ها برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برنامه‌های متعددی را در نظر گرفتند، اما همچنان سوخت‌های فسیلی تامین‌کننده قسمت زیادی از انرژی مورد نیاز جهان هستند. در همین راستا ایلان ماسک بر این باور است در آینده‌ای نزدیک بحران انرژی در کشورهای زیادی رخ خواهد داد؛ زیرا شبکه‌های تامین انرژی فعلی نمی‌توانند به نیاز آیندگان پاسخ دهند.

آینده انسان‌ها با ربات‌ها گره خواهد خورد

ایلان ماسک از طریق تسلا بات به تحقیق و توسعه ربات‌ها روی آورده و بر این باور است زندگی انسان‌ها در آینده به ربات‌ها گره خواهد خورد و ما باید خود را برای زندگی مسالمت‌آمیز با ربات‌ها آماده کنیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.