تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۶:۱۸
کد خبر : 63965

۵ پیشرفت تکنولوژیکی که در شیائومی ۱۲ پرو شاهد هستیم

۵ پیشرفت تکنولوژیکی که در شیائومی ۱۲ پرو شاهد هستیم

۵ پیشرفت تکنولوژیکی که در شیائومی ۱۲ پرو شاهد هستیم شیائومی امروز سری جدید پرچمدارهای خودش یعنی شیائومی ۱۲ را معرفی می‌کند. شیائومی ۱۲ پرو، یک تغییر بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است.
Xiao..

۵ پیشرفت تکنولوژیکی که در شیائومی ۱۲ پرو شاهد هستیم

شیائومی امروز سری جدید پرچمدارهای خودش یعنی شیائومی ۱۲ را معرفی می‌کند. شیائومی ۱۲ پرو، یک تغییر بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است.

Xiaomi مدت‌ها است نامی قابل اعتماد و شناخته شده در دنیای گوشی‌های هوشمند است. بدون شک بخش بزرگی از شهرت این شرکت چینی، همراه شدن با پیشرفت‌های تکنولوژی در گوشی‌هایش است. شیائومی ۱۲، سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت چینی است. طبق اعلام لی جون، بنیان‌گذار شیائومی در وبسایت ویبو، نسخه پرو سری شیائومی ۱۲ شامل ۵ پیشرفت تکنولوژیکی بزرگ و قابل توجه خواهد بود.

این شخصیت شناخته شده اعلام کرده است که شرکتش، برای رساندن این تکنولوژی‌ها به سطحی مطلوب و استفاده از آن‌ها در گوشی شیائومی ۱۲ Pro، تلاش بسیار زیادی کرده است. پیشرفت‌هایی که موسس شیائومی به آن‌ها اشاره کرده در بخش‌هایی از گوشی مانند دوربین، باتری و سیستم شارژ مشاهده خواهند شد.

پیشرفت‌های نمایشگر، دوربین، اسپیکر باتری و پردازنده شیائومی ۱۲ پرو

در زمینه صفحه نمایش، شیائومی ۱۲ پرو از یک نمایشگر نسل دومی با مصرف پایین انرژی و رزولوشن ۲K به فروش خواهد رسید. این نمایشگر می‌تواند با مصرف مقدار کمی انرژی، کیفیت تصویر بالایی را به کاربران ارائه کند. همچنین شیائومی می‌خواهد با این گوشی، به شرکت پیشتاز در بین تولیدکننده‌های گوشی‌های اندرویدی در زمینه نرخ نوسازی متغیر نمایشگر تبدیل شود. این گوشی می‌تواند با توجه به نوع استفاده کاربر و برنامه‌ای که باز است، نرخ نوسازی را به صورت هوشمند تغییر دهد تا مصرف انرژی کاهش یابد. نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی است و از نمایشگر ۶.۲۸ نسخه پایه شیائومی ۱۲ بزرگ‌تر است.

در زمینه دوربین هم شیائومی می ۱۲ پرو نه تنها اولین گوشی جهان خواهد بود که از سنسور قدرتمند IMX707 سونی بهره خواهد برد، بلکه از سیستم پردازش تصویر پیشرفته شیائومی نیز پشتیبانی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها و اعلام مقامات و مسئولان شرکت شیائومی، سیستم جدید پردازش تصویر این شرکت می‌تواند یک قدم بزرگ در زمینه پردازش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش رایانه‌ای باشد. البته قاعدتا نباید انتظار داشت سیستم پردازش تصویر در گوشی شیائومی می ۱۲ پرو به پای گوشی‌های پیکسل گوگل برسد.

معمولا در بسیاری از گوشی‌های هوشمند، خبری از اسپیکرهای باکیفیت نیست اما خوشبختانه شیائومی، سیستم صوتی قدرتمند را برای گوشی Xiaomi 12 پرو فراموش نکرده است. نه تنها در مدل از چهار اسپیکر دو هسته‌ای استفاده شده، بلکه وظیفه تنظیم این اسپیکرها بر عهده شرکت هارمن کاردن بوده است.

ترکیب تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و چیپ Surge P1

بهترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی شیائومی ۱۲ پرو بدون شک در زمینه‌های پردازشی و شارژ است. این مدل اولین گوشی از این شرکت است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد. با توجه به قدرت‌های پردازشی این تراشه، بدون شک شیائومی ۱۲ پرو قدرتمندترین گوشی تاریخ شیائومی تا به امروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ویدیو و تصاویر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را قبل از رونمایی تماشا کنید

شیائومی برای بیشتر کردن قدرت این تراشه اسنپدراگون، تراشه ویژه شارژ Surge P1 را توسعه داده است.

همچنین می‌دانیم باتری این مدل ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که ۱۰۰ میلی آمپر ساعت از نسخه معمولی شیائومی ۱۲ بیشتر است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.