تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۳
کد خبر : 58555

۵ تئوری جذاب درباره ماتریکس ۴ که متعجب‌تان خواهند کرد

۵ تئوری جذاب درباره ماتریکس ۴ که متعجب‌تان خواهند کرد

۵ تئوری جذاب درباره ماتریکس ۴ که متعجب‌تان خواهند کردماتریکس ۴ – The Matrix Resurrections یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال است و تا اینجا تئوری‌های جذابی پیرامون آن انتشار یافته که در این ویدیو به آ..

ماتریکس 4۵ تئوری جذاب درباره ماتریکس ۴ که متعجب‌تان خواهند کرد

ماتریکس ۴ – The Matrix Resurrections یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال است و تا اینجا تئوری‌های جذابی پیرامون آن انتشار یافته که در این ویدیو به آن‌ها می‌پردازیم.

مجموعه ماتریکس همواره پیچیدگی‌های زیادی داشته و ماتریکس ۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ در این ویدیو ما را همراهی کنید تا از تئوری‌های طرفداران در رابطه با این قسمت آگاه شوید.

پس از هجده سال، به زودی شاهد بازگشت مجموعه پرطرفدار ماتریکس به سینماها خواهیم بود. ماتریکس اثر انقلابی و جریان‌سازی بود که قسمت سوم و پایانی آن در سال ۲۰۰۳ به نمایش در آمد. اگرچه تصور می‌شد که پرونده‌ی این سری فیلم بسته شده است اما شرکت برادران وارنر بر روی فیلم‌نامه‌های مختلفی کار کرد تا آن را به شکل یک بازسازی یا دنباله به سینماها بازگرداند و این اتفاق در نهایت با حضور یکی از کارگردانان اصلی رخ داد.

اولین تریلر فیلم مدتی قبل منتشر شد و نه تنها جزئیات زیادی از این نسخه ارائه نداد بلکه سوالات بیشتری هم ایجاد کرد؛ از جمله اینکه نئو و ترینیتی چگونه زنده شده‌اند و اصلا به چه دلیلی بازگشته‌اند؟ در همین راستا، طرفداران تصمیم گرفتند تا تئوری‌ها و ایده‌های خودشان را نسبت به قسمت چهارم مطرح کنند. بسیاری از این تئوری‌ها شاید به حقیقت تبدیل نشوند اما در عین حال، این احتمال وجود دارد که شاکله‌ی «رستاخیزهای ماتریکس» را تشکیل دهند. مسلما امکان پذیر نبود که تمامی نظرات و پیش‌بینی‌ها پیرامون داستان قسمت چهارم را جمع‌آوری کنیم اما در ویدیوی زیر، به ۵ تئوری برتر پرداخته‌ایم که هیجان انگیز به نظر می‌رسند.

۵ تئوری جذاب درباره ماتریکس ۴

دانلود ویدیو

در قسمت چهارم، بازیگرانی همچون کیانو ریوز، کری-ان ماس، یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا جوناس، کریستینا ریچی و جیدا پینکت اسمیت به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی اثر را لانا واچوفسکی به تنهایی برعهده دارد و خواهرش در توسعه‌ی این فیلم نقشی نداشته است.

همچنین مطالعه کنید: هرآنچه که باید از فیلم Matrix: Resurrections بدانید

این فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ آذر) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ‌بی‌او مکس اکران می‌شود. واچوفسکی‌ها همواره برای نوآوری‌ها، ایده‌های فلسفی و دیدگاه‌های پیچیده خود شناخته می‌شوند و باید دید لانا واچوفسکی در قسمت چهارم تا چه اندازه موفق عمل کرده است.

نظر شما در رابطه با ماتریکس ۴ چیست؟ آیا پس از گذشت نزدیک به دو دهه می‌تواند انتظارات مردم را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تهیه شده درgadgetnewsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.