تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 53038

۵ اشتباه رایج در معاملات رمز ارز چیست؟!

۵ اشتباه رایج در معاملات رمز ارز چیست؟!

برای اینکه در معاملات رمزارز ها به موفقیت بیشتری برسیم، لازم است که از اشتباهات خودمان کم کنیم. در این صورت است که میتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم و به نتایج سودمندی برسیم. بنابراین، تلاش کردیم تا در این مطلب، ۵ مورد از اشتباهات رایج تر را بیان کنیم. ۱_ استفاده از منابع خبری معتبر امروزه …

برای اینکه در معاملات رمزارز ها به موفقیت بیشتری برسیم، لازم است که از اشتباهات خودمان کم کنیم. در این صورت است که میتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم و به نتایج سودمندی برسیم. بنابراین، تلاش کردیم تا در این مطلب، ۵ مورد از اشتباهات رایج تر را بیان کنیم.

۱_ استفاده از منابع خبری معتبر

امروزه خبرهای بسیار زیادی در مورد انواع رمزارز ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. از طرفی، میدانید که یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی تحلیل های شما، توجه به همین خبرها است. بنابراین، از خبرهایی استفاده کنید که توسط منابع معتبر و بدون سودجویی شخصی منتشر شده باشند. به عنوان مثال، برخی افراد به ازای دریافت مبالغ قابل توجهی، اقدام به انتشار خبرهایی میکنند که شاید صحت نداشته باشند.

ترید و معامله گری ارز دیجیتال

۲_ هیجانی شدن و عدم آگاهی از رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال رمزنگاری شده، با نوسانات بسیاری همراه است. سعی کنید که در زمان معامله رمز ارزها، هیجان خودتان را کنترل نمایید. در غیر این صورت، ممکن است با کوچکترین تغییرات ناگهانی در روند بازار، هیجان زده شوید و تصمیم اشتباه بگیرید. ضمناً، در مورد ذات هر کریپتوکارنسی و اصطلاحات بازار مطالعه کنید تا در بین نوسانات و انبوهی از خبرهای نامعتبر، گمراه و هیجان زده نشوید.

۳_ عدم آشنایی با ابزارهای تحلیل

توجه داشته باشید که در بازار رمز ارز، همه کریپتوکارنسی ها به نوعی به هم متصل هستند. به عبارتی، روند صعودی و نزولی هر یک از آنها از دیگری و بخصوص از روند بیت کوین تأثیر می گیرد. همینطور، ممکن است که یک شخص، معامله گر خوبی باشد ولی لزوماً یک تحلیلگر خوب و حرفه ای نباشد. برای عملکرد مناسب تر، بهتر است که مهارت خودتان را در مورد ابزارهای تحلیلی ارتقا دهید. حتی، میتوانید از آنالیز تحلیلگران دیگر که معتبر هستند، استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از مطالب وبسایت آرن کریپتو استفاده کنید. برای ورود به وبسایت مجموعه آرن کریپتو، می توانید بر روی آدرس اینترنتی www.arencrypto.com کلیک نمایید. پس از ورود به این وبسایت، طیف گسترده از تحلیل ها و خبرهای به روز در دسترس شما خواهد بود.

5 اشتباه رایج در معاملات رمز ارز چیست؟!

۴_ مدیریت سرمایه گذاری

پس از بررسی بازار ارز دیجیتال، این نکته مهمی است که ریسک را مدیریت کنید و سبد سرمایه‌گذاری خودتان را به شکل مناسبی بچینید. در واقع، یکی از اصول مهم برای سرمایه گذاری برروی کریپتوکارنسی‌ها این است که تمام سرمایه خود را برروی یک ارز دیجیتال خاص، قرار ندهید. بهتر است که سبد سرمایه گذاری را از چند رمز ارز برتر بازار تشکیل دهید. واضح است که اگر در یکی از آن ارزها ضرر کردید، سود حاصل از موارد دیگر، باعث کمرنگ شدن ضرر می شود.

۵_ منابع مالی و صبر

نکته بسیار مهم برای سرمایه‌گذاری در دنیای رمز ارز، استفاده از پولی است که جزء هزینه های اصلی شما نباشد. به عبارتی دیگر، از مقدار پولی برای سرمایه‌گذاری بر روی کریپتوکارنسی ها استفاده کنید که اگر آن را از دست بدهید، تأثیر ناگواری بر روند زندگی شما نداشته باشد. ضمن اینکه تجربه اکثریت مردم، نشان دهنده آن است که بسیاری از سودهای شیرین، در اثر صبر کردن حاصل می شود. به عنوان مثال، افرادی که یک دهه پیش مقداری بیت کوین را خریده و صبوری کرده اند، با وجود اینکه نوسانات زیادی رخ داده ولی باز هم سودهای خوبی داشته اند. به این دلیل که روند کلی بازار در طولانی مدت، افزایشی بوده است.

اخبار و تحلیل رمز ارزها در آرن کریپتو

مجدداً یادآوری می کنیم که برای موفقیت بیشتر در معاملات رمز ارزها، بکوشید تا سطح آگاهی خودتان را با مطالعات ارتقاء دهید. اگر هنوز هم سوالاتی دارید که پاسخ آنها برایتان مبهم است، میتوانید از امکانات مجموعه آرن کریپتو (www.arencrypto.com) کمک بگیرید. پس از ورود به وبسایت، می توانید بر روی دایره زرد رنگ در صفحه اصلی (گوشه پایین سمت راست)، کلیک کرده و سوالات خودتان را مطرح نمایید. در پایان، امیدواریم که شما هم بتوانید با انتخابی هوشمندانه، از موفقیت خودتان لذت ببرید. از اینکه با نظرات سازنده خودتان، مجموعه ما را برای بهبود کیفیت یاری میکنید، سپاسگزاریم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.