تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 56391

۴ سال انتظار برای خرید تویوتا لندکروز جدید

۴ سال انتظار برای خرید تویوتا لندکروز جدید

۴ سال انتظار برای خرید تویوتا لندکروز جدیدجدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که به احتمال فراوان تحویل تویوتا لندکروز جدید به متقاضیان این اتومبیل چهار سال طول خواهد کشید.
تویوتا لندکروز جدید از ..

خرید تویوتا لندکروز جدید۴ سال انتظار برای خرید تویوتا لندکروز جدید

جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که به احتمال فراوان تحویل تویوتا لندکروز جدید به متقاضیان این اتومبیل چهار سال طول خواهد کشید.

تویوتا لندکروز جدید از سوی متقاضیان با استقبال چشم‌گیری مواجه شده است و تخمین زده می‌شود که رسیدن این اتومبیل به دست مشتریان چهار سال زمان ببرد.

پیش‌فروش تویوتا لندکروز جدید تحت عنوان لندکروز ۲۰۲۲‌ از ماه دوم آگوست از سوی تویوتا آغاز شد و این شرکت احتمال می‌داد که ۲۰ هزار متقاضی به سراغ پیش خرید این اتومبیل بروند.

طولانی‌ترین لیست انتظار این خودرو متعلق به تریم‌های ZX و GR است، چراکه ۹۰ درصد متقاضیان ژاپنی تصمیم به خرید این تریم‌ها گرفتند. تویوتا در ما‌ه‌های آگوست و سپتامبر این اتومبیل به دلیل در اختیار نداشتن قطعات لازم تولید نکرد، همین مسئله باعث شد تا شرایط پیچیده‌تر شود و بازار کشورهای دیگر نیز تحت تأثیر قرار گیرند.

برای نمونه، تاکنون متقاضیان این خودرو در کشور استرالیا موفق به دریافت خودرو نشده و تنها خودروهای مخصوص نمایش در نمایشگاه وارد بازار این کشور شده‌اند. این در صورتی است که طی ماه‌های گذشته نیز به مشتریان اعلام شده بود که برای تحویل خودرو لندکروز ۲۰۲۲ باید ۱۲ ماه منتظر بمانند که این مسئله نشان می‌دهد لیست انتظار طولانی برای خرید این اتومبیل با سابقه است.

عدم عرضه لندکروز ۲۰۲۲ به بازار خودرو آمریکا

لازم به ذکر است که لندکروز ۲۰۲۲ به بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و علاقه مندان به این می‌توانند به سراغ خرید شاسی‌بلند لوکس لکسوس بروند که که برمبنای پلتفرم تویوتا لندکروز جدید ساخته شده است. ضمن این‌که مدل LX جدید این اتومبیل به دلیل کمبود چیپ‌ها تا سال آینده میلادی روانه بازار نخواهد شد.

نسخه LX تویوتا لندکروز جدید امسال عرضه نخواهد شد

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که مدل جدید LX با تریم ۷۵۰h روانه بازار خواهد شد. برای این نسخه از لندکروز ۲۰۲۲ موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تویین توربو در نظر گرفته شده است که می‌تواند ۴۸۰ اسب بخار قدرت را به همراه ۸۷۱ نیوتن متر گشتاور به تولید برساند.

لازم به ذکر است که مطابق با اخبار منتشر شده از سوی تویوتا، نسخه پایه لندکروز ۲۰۲۲ نیز که LX 600 نام‌گذاری شده است با همان موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تویین توربو وارد بازار خواهد شد، با این تفاوت که به علت بی بهره بودن از دستیار هیبریدی ۴۰۹ اسب بخار قدرت را به همراه ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور به تولید خواهد رساند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.