تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 51106

۴۰ درصد استارت‌آپ‌های "دوشنبه‌های استارت‌آپی" موفق به جذب سرمایه شدند

۴۰ درصد استارت‌آپ‌های "دوشنبه‌های استارت‌آپی" موفق به جذب سرمایه شدند

۴۰ درصد استارت‌آپ‌های “دوشنبه‌های استارت‌آپی” موفق به جذب سرمایه شدند – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بیست و ششمین رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» تحت عنوان آفرینه در قال..

۴۰ درصد استارت‌آپ‌های "دوشنبه‌های استارت‌آپی" موفق به جذب سرمایه شدند – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بیست و ششمین رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» تحت عنوان آفرینه در قالب دو روز با هدف جذب سرمایه در حوزه خلاق برگزار شد که در دومین روز از این رویداد، هفت استارت‌آپ این حوزه در صندوق نوآوری و شکوفایی توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی کردند.

علی ناظمی، ‌معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد، وابستگی اکوسیستم نوآوری به برگزاری چنین رویدادهایی را تشریح کرد و گفت: هدف صندوق نوآوری از برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه‌های مختلف، بهم‌رسانی صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است. اکوسیستم نوآوری به رویداد، زنده است و این رویدادها کمک می‌کند که ایده‌ها معرفی و عرضه شود. در این رویدادها سرمایه‌گذاران با ایده‌هایی که در اکوسیستم مطرح است آشنا شده و می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: برنامه بهم‌رسانی استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران یک برنامه موفق بوده و البته نیازهایی دارد که به مرور برطرف می‌شود، اما حداقل دستاورد این رویدادها برای تیم‌های استارت‌آپی معرفی توانمندی از طریق یک برنامه رسمی‌ به سرمایه‌گذاران است. همکاران روابط عمومی ‌ما نیز تلاش کردند تا از طریق شبکه‌های ارتباطی مختلف این استارت‌آپ‌ها را معرفی کنند که به برندینگ آنها کمک می‌کند.

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد دستاوردهای رویدادهای جذب سرمایه یا دوشنبه‌های استارت‌آپی نیز گفت: بالغ بر ۳۵ تا ۴۰ درصد از استارت‌آپ‌های شرکت کننده در دوشنبه‌های استارت‌آپی موفق به جذب سرمایه شده‌اند یا در مراحل جذب سرمایه هستند. در کنار آن ارتقای کیفی نحوه ارزیابی و دور هم جمع شدن و برگزاری رویداد از دستاوردهای قابل توجه دیگر آن است.

ناظمی ‌توجه به حوزه خلاق را از اولویت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برشمرد و گفت: در رویدادهای گذشته به حوزه خلاق کمتر توجه شده است اما در سال جاری این حوزه به عنوان اولویت اول صندوق نوآوری قرار گرفته است به‌طوری‌که یک صندوق پژوهش و فناوری تخصصی و صندوق جسورانه بورسی در این حوزه راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: یک صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومان با همکاری صندوق پژوهش و فناوری سپهر و سازمان تبلیغات اسلامی‌موافقت اصولی دریافت کرده و به زودی پذیره‌نویسی می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد راهکار تامین مالی جمعی نیز خاطرنشان کرد: تیم‌های استارت‌آپی که موفق به جذب VC نشوند می‌توانند از طریق سامانه تامین مالی جمعی، سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند. بر این اساس ۵ سامانه تامین مالی جمعی از فرابورس مجوز دریافت کرده‌اند و از این طریق تیم‌ها می‌توانند ایده‌های خود را مطرح و از طریق مردم، نیاز مالی خود را تامین کنند.

بانک رفاه کارگران از استارتاپ ها و فین تک ها به ویژه در حوزه بانکداری حمایت می‌کندپذیرش بیش از ۱۵۰ استارتاپ در شتاب‌دهنده دانشگاه شریف/ ۳۶ "استارتاپ موفق" خروجی این شتاب‌دهنده

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.