تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 21977

۳ ویژگی iOS 14 که اپل در WWDC 2020 صحبتی از آنها نکرد

۳ ویژگی iOS 14 که اپل در WWDC 2020 صحبتی از آنها نکرد

۳ ویژگی iOS 14 که اپل در WWDC 2020 صحبتی از آنها نکرداپل روز دوشنبه به صورت آنلاین میزبان کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان جهانی موسوم به WWDC 2020 بود و طی این مراسم از iOS 14 رونمایی کرد. سیستم عامل جدید آیفون شامل طراحی مجدد صفحه اصلی، قابلیت تصویر در تصویر، ابزارک‌های (ویجت) بهتر، یک راه خودکار جدید به نام App Library برای سازمان‌دهی برنامه‌ها و رابط کاربری جدید سیری می‌شود. در کنار این ویژگی‌ها برنامه ترجمه جدید و باز کردن اتومبیل بوسیله آیفون نیز از دیگر قابلیت‌های iOS 14 خواهد بود. با این حال مانند مراسم سال‌ گذشته که اپل در آن اشاره‌ای به ویژگی ردیابی و تعیین هدف برای خواب در برنامه سلامتی خود نکرد، این‌بار نیز از کنار ۳ ویژگی مهم iOS 14 گذشت که ما قصد داریم در این مطلب آنها را به شما معرفی کنیم.
۱- قرار دادن برنامه‌های سوم شخص به عنوان برنامه پیش‌فرض مرورگر و ایمیلدر iOS 14 شما می‌توانید یک برنامه توسعه یافته سوم شخص را جایگزین برنامه‌های پیش‌فرض iOS کنید. مثلا می‌توانید فایرفاکس را جایگزین سافاری و جی‌میل را به عنوان برنامه پیش‌فرض ایمیل‌های خود قرار دهید و این موضوعی است که کار..

۳ ویژگی iOS 14 که اپل در WWDC 2020 صحبتی از آنها نکرد

اپل روز دوشنبه به صورت آنلاین میزبان کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان جهانی موسوم به WWDC 2020 بود و طی این مراسم از iOS 14 رونمایی کرد. سیستم عامل جدید آیفون شامل طراحی مجدد صفحه اصلی، قابلیت تصویر در تصویر، ابزارک‌های (ویجت) بهتر، یک راه خودکار جدید به نام App Library برای سازمان‌دهی برنامه‌ها و رابط کاربری جدید سیری می‌شود. در کنار این ویژگی‌ها برنامه ترجمه جدید و باز کردن اتومبیل بوسیله آیفون نیز از دیگر قابلیت‌های iOS 14 خواهد بود. با این حال مانند مراسم سال‌ گذشته که اپل در آن اشاره‌ای به ویژگی ردیابی و تعیین هدف برای خواب در برنامه سلامتی خود نکرد، این‌بار نیز از کنار ۳ ویژگی مهم iOS 14 گذشت که ما قصد داریم در این مطلب آنها را به شما معرفی کنیم.

۱- قرار دادن برنامه‌های سوم شخص به عنوان برنامه پیش‌فرض مرورگر و ایمیل

در iOS 14 شما می‌توانید یک برنامه توسعه یافته سوم شخص را جایگزین برنامه‌های پیش‌فرض iOS کنید. مثلا می‌توانید فایرفاکس را جایگزین سافاری و جی‌میل را به عنوان برنامه پیش‌فرض ایمیل‌های خود قرار دهید و این موضوعی است که کاربران برای مدت‌ها از اپل درخواست می‌کردند. برای انجام این کار توسعه‌دهندگان می‌بایست برنامه مرورگر یا ایمیل خود را پرچم‌گذاری کنند. این ویژگی برای iOS 14 و iPad OS در دسترس خواهد بود، اما تنها محدود به برنامه‌های مرورگر و ایمیل می‌باشد و نمی‌توان به طور مثال برنامه گوگل مپ را جایگزین برنامه نقشه پیش‌فرض آیفون کرد.

۲- iOS 14 امکان عکس‌برداری سریع‌تری را فراهم می‌کند

وب‌سایت اپل اعلام کرده که در iOS 14 برای بهبود عملکرد و ثبت سریع‌تر تصاویر، برنامه دوربین را بهبود بخشیده است. یکی از ویژگی‌های جدید برنامه دوربین جدا شدن و امکان قفل کردن جداگانه نورسنجی و فوکوس است و می‌توانید قبل از گرفتن عکس نور آن را تنظیم کنید.

۳- صدا برای یادداشت‌های صوتی بهبود پیدا کرده است

در iOS 14 از ابزار جدیدی برای سازماندهی ضبط صدا در بخش یادداشت‌های صوتی استفاده شده است. همچنین یک ویژگی بهبود ضبط صدا جدید نیز برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.