تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 62609

۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند

۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند

۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند۳۶ اپراتور جدید از ۳۱ کشور مختلف به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند تا دایره ارتباطات مشترکان این اپراتور گسترش پیدا کند.
۳۶ اپر..

۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند

۳۶ اپراتور جدید از ۳۱ کشور مختلف به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول اضافه شدند تا دایره ارتباطات مشترکان این اپراتور گسترش پیدا کند.

۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ همراه اول اضافه شدند. در واقع طبق توافقاتی که اپراتور همراه اول با اپراتورهای خارجی انجام داد، تعداد شبکه‌های خارجی که مشترکان اعتباری قادرند با استفاده از سیم کارت خود از خدمات سرویس رومینگ بین الملل بهره‌مند شوند به ۱۳۹ اپراتور در ۸۵ کشور افزایش پیدا کرد.

افزایش شبکه رومینگ بین الملل همراه اول

با اضافه شدن این تعداد جدید از اپراتورهای بین المللی به لیست کشورهای طرف قرارداد همراه اول با امکان شارژینگ آنلاین برای سیم کارت‌های اعتباری، مشترکان اعتباری اپراتور این اپراتور قادرند از سرویس رومینگ بین الملل در سطح وسیع‌تری از جهان استفاده کند.

مشترکان دائمی هم بدون نگرانی از هزینه‌های علی‌الحساب قادرند با امکان شارژینگ آنلاین سامانه صورتحساب همراه اول به آسانی از این شبکه‌ها استفاده کنند. لازم به ذکر است سرویس رومینگ بین الملل به امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک در زمان مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد گفته می‌شود.

مشترکان اپراتور همراه اول قادرند پیش از سفرهای خارجی برای اطمینان حاصل کردن از فعال بودن سرویس رومینگ خود کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ مربع را شماره‌گیری کنند. با مراجعه به صفحه رومینگ همراه اول به آدرس https://mci.ir/roaming نیز می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.