تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
کد خبر : 27327

۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتو

۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتو

۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتوبا وجود اینکه اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برند، اما برخی از آنها عملکرد سریع‌تری از لحاظ نمرات کسب شده دارند.با اینکه نمرات نمی‌توانند گویای همه چیز باشند، اما قصد داریم تا لیست ۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتو (AnTuTu) را به شما معرفی کنیم. این لیست شامل گوشی‌هایی با بالاترین امتیاز است که در بازه ۱۱ تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه (۱ تا ۳۱ جولای) توسط آنتوتو نسخه ۸ مورد بررسی قرار گرفته‌اند. اگر گوشی هوشمندی دارای چند نسخه باشد، نسخه‌ای که بالاترین امتیاز را کسب کرده در این لیست آورده شده است. دستگاه‌های حاضر در لیست دارای پردازنده ۸۶۵ اسنپدراگون و حداقل ۸ گیگابایت رم می‌باشند. البته اکثر گوشی‌ها دارای ۱۲ گیگابایت رم می‌باشند.

در صدر این لیست گوشی Find X2 پرو اوپو با ۱۲ گیگابایت رم قرار گرفته و پس از آن نیز Find X2 با ۸ گیگابایت رم حضور دارد. ردمی K30 پرو و Mi 10 پرو شیائومی نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. چهار دستگاه برتر این لیست توانسته‌اند بیش از ۶۰۰۰۰۰ امتیاز به‌دست بیاورند. در رده‌های ..

۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتو

با وجود اینکه اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برند، اما برخی از آنها عملکرد سریع‌تری از لحاظ نمرات کسب شده دارند.با اینکه نمرات نمی‌توانند گویای همه چیز باشند، اما قصد داریم تا لیست ۱۰ گوشی برتر ماه گذشته میلادی از نگاه آنتوتو (AnTuTu) را به شما معرفی کنیم. این لیست شامل گوشی‌هایی با بالاترین امتیاز است که در بازه ۱۱ تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه (۱ تا ۳۱ جولای) توسط آنتوتو نسخه ۸ مورد بررسی قرار گرفته‌اند. اگر گوشی هوشمندی دارای چند نسخه باشد، نسخه‌ای که بالاترین امتیاز را کسب کرده در این لیست آورده شده است. دستگاه‌های حاضر در لیست دارای پردازنده ۸۶۵ اسنپدراگون و حداقل ۸ گیگابایت رم می‌باشند. البته اکثر گوشی‌ها دارای ۱۲ گیگابایت رم می‌باشند.

در صدر این لیست گوشی Find X2 پرو اوپو با ۱۲ گیگابایت رم قرار گرفته و پس از آن نیز Find X2 با ۸ گیگابایت رم حضور دارد. ردمی K30 پرو و Mi 10 پرو شیائومی نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. چهار دستگاه برتر این لیست توانسته‌اند بیش از ۶۰۰۰۰۰ امتیاز به‌دست بیاورند. در رده‌های بعدی نیز شاهد گوشی‌های نئو۳، Ace2 اوپو، X50 پرو پلاس ویوو، X50 پرو ریلمی، میزو ۱۷ پرو و iQOO 3 هستیم که توانسته ۵۸۷۰۸۷ امتیاز را بدست بیاورد. در بررسی‌های انجام شده Find X2 پرو علاوه بر عملکرد بسیار خوب، در زمینه مدیریت گرمای ایجاد شده در زمان اجرای تست‌ها نیز بسیار خوب عمل کرد. البته بخشی از این مسئله مربوط به استاندارد ذخیره‌سازی UFS 3.0، رم LPDDR5 و Color OS بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.