تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 70245

۱۰ مورد از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای؛ از سانتافه تا جنسیس

۱۰ مورد از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای؛ از سانتافه تا جنسیس

۱۰ مورد از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای؛ از سانتافه تا جنسیسدر ادامه لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای را مشاهده می‌کنید که شامل محصولاتی باکیفیت و مجهز از هیوندای، کیا و جنسیس می‌شو..

۱۰ مورد از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای؛ از سانتافه تا جنسیس

در ادامه لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای را مشاهده می‌کنید که شامل محصولاتی باکیفیت و مجهز از هیوندای، کیا و جنسیس می‌شود.

کره جنوبی از لحاظ حجم تولید و صادرات، یکی از بزرگ‌ترین صنایع خودرو در سراسر جهان به شمار می‌رود. آغاز شکل‌گیری صنعت خودروی کره جنوبی به دهه ۵۰ تا ۶۰ میلادی برمی‌گردد و در مقایسه با سایر کشورهای برتر در این حوزه، هنوز نوپا به نظر می‌آید. خودروسازی در کره، ابتدا از طریق مشارکت با شرکت‌های خارجی آغاز شد که قطعات لازم را جهت مونتاژ در کره تامین می‌کردند.

هیوندای در سال ۱۹۷۵ با تولید اولین خودروی ساخت کره یعنی هیوندای پونی، نامی برای خود دست و پا کرد. این خودرو سپس به اولین خودروی ساخت کره تبدیل شد که به خارج از این کشور صادر می‌شود. از این رو، جای تعجبی ندارد که امروزه هیوندای به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، جزو نام‌های اصلی صنعت خودروی کره جنوبی است.

هیوندای جدا از ارائه گارانتی سطح بالا که در صنعت خودرو کم‌نظیر است، سطحی از کیفیت را ارائه می‌دهد که در برندهای لوکس‌تر و گران‌تر اروپا و آمریکا می‌توان پیدا کرد. در ادامه ۱۰ مورد از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای را مشاهده خواهید کرد.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای حال حاضر

۱۰. کیا تلوراید مدل ۲۰۲۲ (۳۳,۰۹۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

کیا تلوراید ۲۰۲۲ از صندلی‌های جادار برای ۸ سرنشین، کابین خوش‌ساخت و فضای ذخیره‌سازی کافی برخوردار است. این شاسی بلند با بهره‌گیری از یک پیشرانه V6 تنفس طبیعی، توانایی تولید قدرت ۲۹۱ اسب بخار را دارد. قدرت پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به محور جلو منتقل می‌شود، اما آپشن دو دیفرانسیل (تمام چرخ محرک) نیز برای خریداران موجود خواهد بود.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

تلوراید به لطف حداقل فاصله ۲۰۳ میلی‌متری نسبت به سطح زمین، صفحه ضربه‌گیر و حداکثر ظرفیت یدک‌کشی ۲۲۶۷ کیلوگرم، گزینه‌ای عالی برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. علاوه بر این، کیا در امکانات استاندارد کمک‌راننده/ایمنی، اطلاعات و سرگرمی و رفاهی به هیچ وجه کم نگذاشته است. با تمام این ویژگی‌های جذاب، کیا تلوراید ۲۰۲۲ را می‌توان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند در بازه قیمتی خود دانست. بنا بر این، به راحتی می‌توان با قرارگیری آن در لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای کنار آمد.

۹. هیوندای سانتافه هیبرید ۲۰۲۲ (۳۳,۹۰۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

با صرف نظر از میزان مصرف سوختی که اصلاً در حد انتظار نیست، سانتافه هیبرید ۲۰۲۲ یک شاسی بلند کامپکت قابل اتکا با کابینی جذاب و به‌ خوبی عایق‌بندی‌شده است. این اس یو وی به‌صورت استاندارد با سیستم تمام چرخ محرک عرضه می‌شود و فضای راحت برای ۵ سرنشین و فضای کافی ۱۰۳۰ لیتری برای حمل بار را ارائه می‌کند.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید هیوندای سانتافه، به ترتیب قادر به تولید قدرت ۲۲۶ اسب بخار و ۲۶۱ اسب بخار هستند. شتاب‌گیری این شاسی بلند کره‌ای واقعاً قابل توجه است و حالت پیشرانه آن به شکلی روان و یکپارچه از الکتریکی به بنزینی تغییر پیدا می‌کند. یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های کمک‌راننده موجود، پارکینگ هوشمند از راه دور است که خودرو را برای راننده پارک یا از پارک خارج می‌کند.

۸. کیا سورنتو هیبرید ۲۰۲۲ (۳۴,۰۹۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

کیا سورنتو هیبرید ۲۰۲۲ شاسی بلند باکیفیت و جذاب دیگری با فضای ذخیره‌سازی برتر در بین اکثر رقبای کلاس خود است. پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ با موتور الکتریکی این خودروی کره‌ای، شتاب بالایی را با خود به دنبال می‌آورد؛ چه در حالت سکون باشد و چه در سرعت بالا.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

کیا برای کابین کیا سورنتو هیبرید فضای کافی برای ۶ سرنشین، تاچ‌اسکرین ۱۰.۲۵ اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی، مسیریابی و اتصال بی‌سیم به گوشی هوشمند را مهیا ساخته است. از جمله امکانات ایمنی این شاسی بلند نیز می‌توان به ترمز اضطراری خودکار جلو/عقب، کروز کنترل تطبیقی، رصد نقطه کور، تشخیص محدوده سرعت و کمک به خروج ایمن اشاره کرد.

۷. کیا استینگر ۲۰۲۲ (۳۶,۲۹۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

کیا استینگر ۲۰۲۲ که از لحاظ آیرودینامیک و عملکرد بهینه‌سازی شده، دو پیشرانه توربوشارژ قدرتمند و سیستم دیفرانسیل عقب به همراه آپشن تمام چرخ محرک را پیش روی خریداران می‌گذارد. هرچند استینگر به اندازه رقبای دیگر از امثال بی ام و سریع نیست، نمی‌توان ایرادی به فرمان‌پذیری دقیق، توانایی آن در گذر از پیچ‌ها و همچنین سواری راحتش وارد کرد.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

فناوری‌های کمک‌راننده پیشرفته Kia Drive Wise، تجربه رانندگی ایمن‌تری را برای مالکان این خودروی لوکس خوش‌ساخت که یکی از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای است، به ارمغان می‌آورند.

۶. جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲ (۳۷,۷۷۵ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

جنسیس GV70 مدل ۲۰۲۲ یک سدان لوکس پایین‌رده است که به لطف سیستم تعلیق اسپرت، فرمان‌پذیری سریع و ترمزهای قوی، سواری هیجان‌انگیز تمام‌عیاری را به همراه می‌آورد. این سدان کره‌ای از یک پیشرانه پایه ۴ سیلندر توربوشارژ ۲۵۲ اسب بخاری و یک پیشرانه ۳.۳ لیتری V6 با قدرت ۳۶۵ اسب بخار به همراه گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته برای هر دو پیشرانه بهره می‌گیرد.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

از فناوری‌های برجسته جنسیس G70 مدل ۲۰۲۲ باید کروز کنترل تطبیقی، سیستم خاموش روشن، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، رصد خواب‌آلودگی راننده و نمایشگر هدآپ را مورد اشاره قرار داد. رتبه قابلیت اطمینان ۸۴ از سوی J.D. Power هم می‌تواند توجیهی برای قرارگیری جنسیس GV70 در لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای باشد.

۵. جنسیس GV70 مدل ۲۰۲۲ (۴۱,۵۰۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

خودروی جدید جنسیس GV70 که بر پایه سدان اسپرت G70 توسعه پیدا کرده، یک شاسی بلند کامپکت لوکس است که در سال ۲۰۲۲ به مجموعه خودروهای جنسیس افزوده می‌شود. جنسیس یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با قدرت ۳۷۵ اسب بخار را پیش روی خریداران این شاسی بلند قرار می‌دهد.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

در کابین خیره‌کننده GV70 یک تاچ‌اسکرین ۱۴.۵ اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی، اثرانگشت‌خوان و سیستم صوتی Lexicon با ۱۶ اسپیکر به کار رفته است. نمایشگر هدآپ، سیستم کمک به عبور از تقاطع، رصد خواب‌آلودگی راننده و کروز کنترل تطبیقی، برخی از قابلیت‌های کمک‌راننده این خودروی کره‌ای هستند.

۴. هیوندای آیونیک ۵ مدل ۲۰۲۲ (۴۳,۶۵۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

هیوندای آیونیک ۵، کراس اوور کامپکت تمام برقی کاملاً جدید این خودروساز کره‌ای، با طراحی آینده‌گرایانه، فناوری‌های پیشرو و سواری عالی، توجه همگان را به خود جلب کرده است. Ioniq 5 یک محصول کاملاً متفاوت نسبت به سایر موارد لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای محسوب می‌شود. مدل‌های دیفرانسیل عقب و تمام چرخ محرک این خودرو، به ترتیب دارای شعاع حرکتی ۴۹۰ کیلومتر و ۴۱۰ کیلومتر هستند.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

گفتنی است با تنها ۵ دقیقه شارژ آیونیک ۵ با استفاده از فست شارژر، انرژی مورد نیاز آن برای پیمایش ۱۱۰ کیلومتر فراهم می‌شود. شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری نیز فقط ۱۸ دقیقه زمان می‌برد. در کابین هم تاچ‌اسکرین ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت‌هایی نظیر مسیریابی، پشتیبانی از گوشی هوشمند و تشخیص صدای پیشرفته تعبیه شده است.

۳. جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۲ (۵۰,۲۰۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

جنسیس GV80 به‌عنوان پرچمدار شاسی بلندهای جنسیس، به لطف فضای داخلی لوکس خود با مواد باکیفیت، بسیاری از رقبای خود را کنار می‌زند. حتی مدل پایه این اس یو وی به تاچ‌اسکرین ۱۴.۵ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، رادیوی ماهواره‌ای، مسیریابی، صندلی‌های برقی/دارای گرمکن و درب صندوق عقب برقی بدون دخالت دست مجهز است.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

در مدل‌های بالاتر نمایشگر هدآپ، سیستم کنترل آب و هوای سه ناحیه‌ای، سیستم صوتی Lexicon با ۲۱ اسپیکر و جدیدترین قابلیت‌های کمک‌راننده موجود خواهد بود. جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۲ دارای ظرفیت یدک‌کشی ۲۷۲۰ کیلوگرم و فضایی کاملاً راحت برای ۷ سرنشین است.

۲. هیوندای نکسو ۲۰۲۲ (۶۰,۶۸۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

شاسی بلند هیدروژنی هیوندای نکسو، در دو تیپ و فقط در کالیفرنیا عرضه می‌شود. این خودروی سازگار با محیط زیست، به یک موتور الکتریکی تجهیز شده است که قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۴ نیوتون‌متر را از طریق گیربکس تک سرعته به محور جلو منتقل می‌کند. نکسو با این پیشرانه، طی ۸.۴ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را می‌پیماید.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

هیوندای برای هر دو مدل نکسو، تاچ‌اسکرین ۱۲.۳ اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت‌هایی مانند اندروید اوتو، اپل کارپلی و شارژ بی‌سیم را به‌صورت استاندارد ارائه می‌دهد. فناوری‌های کمک‌راننده استاندارد این شاسی بلند نیز کروز کنترل تطبیقی، رصد نقطه کور، سیستم کمک به حفظ خودرو در لاین هستند. با این حال، ویژگی اصلی هیوندای نکسو که آن را به یکی از گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای تبدیل می‌کند، بهره‌گیری از فناوری سوخت هیدروژنی است.

۱. جنسیس G90 مدل ۲۰۲۲ (۷۴,۹۵۰ دلار)

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۲ یک محصول کره‌ای لوکس، پُر از فناوری‌های پیشرفته و دارای پیشرانه‌های روان و قدرتمند است که با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود. این سدان از پیشرانه پایه V6 توئین توربو با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و پیشرانه آپشنال V8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار بهره‌مند است و به لطف دقتی که کیا در طراحی سیستم تعلیق به خرج داده، راننده می‌تواند کیلومترها را به آرام‌ترین و روان‌ترین شکل ممکن طی کند.

گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای

همان‌طور که از صدرنشین لیست گران‌ترین خودروهای صفر کیلومتر کره‌ای انتظار می‌رود، جنسیس G90 از قابلیت‌های کمک‌راننده پیشرفته متعدد، تاچ‌اسکرین ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و سیستم صوتی Lexicon با ۱۷ اسپیکر بهره می‌برد. همچنین گفتنی است که با دریافت رتبه ۹۱ از J.D. Power، یک خودروی بسیار بادوام و قابل اطمینان به حساب می‌آید.

منبع :HotCarsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.