تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
کد خبر : 59258

یک ویژگی جالب به بخش بک آپ گیری واتساپ اضافه می شود

یک ویژگی جالب به بخش بک آپ گیری واتساپ اضافه می شود

یک ویژگی جالب به بخش بک آپ گیری واتساپ اضافه می شودبخش بک آپ گیری واتساپ به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد. مهم‌ترین تغییر آن، اجازه به کاربر در انتخاب فایل‌هایی است که می‌خواهد در بکاپ باشد.
علی‌رغم و..

بخش بک آپ گیری واتساپیک ویژگی جالب به بخش بک آپ گیری واتساپ اضافه می شود

بخش بک آپ گیری واتساپ به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد. مهم‌ترین تغییر آن، اجازه به کاربر در انتخاب فایل‌هایی است که می‌خواهد در بکاپ باشد.

علی‌رغم واکنش‌های منفی که کاربران نسبت به سیاست‌های بحث برانگیز واتساپ برای حریم خصوصی داشتند، این پیام‌رسان همچنان به بهتر شدن ادامه می‌دهد. وقتی می‌خواهید گوشی‌تان را عوض کنید، قابلیت بک آپ گیری واتساپ در Google Drive یا iCloud بسیار مفید خواهد بود. اما بسیاری از کاربران از حجم زیاد این فایل‌های پشتیبانی‌گیری گلایه دارند. بر همین اساس در نسخه‌های آینده، خود کاربران می‌توانند محدودیت‌هایی را برای حجم فایل‌های بکاپ خود در نظر بگیرند.

بک آپ گیری واتساپ به زودی متنوع خواهد شد

وب‌سایت WABetaInfo این قابلیت را در نسخه ۲.۲۱.۲۱.۷ واتساپ اندروید کشف کرده است. دکمه جدید “Manage Chat Backup” به کاربر اجازه خواهد داد تعیین کند حجم بکاپ گوگل درایو از اکانت او چقدر باشد. این دکمه همچنین به کاربر اجازه می‌دهد تعیین کند از کدام بخش‌ها بکاپ گرفته شود و فایل‌های حجیمی مثل عکس‌ها، ویدیوها و اسناد را در فایل بکاپ نگنجاند.

بخش بک آپ گیری واتساپ

شاید تصمیم واتساپ برای آزمایش این قابلیت به سرانجام نرسد، ولی بسیاری از کاربران قطعاً با اضافه شدن این ویژگی به پیام رسان محبوب خود خوشحال خواهند شد. در حال حاضر بک آپ گیری واتساپ فضایی را در اکانت گوگل درایو شما اشغال نمی‌کند، ولی احتمال دارد به زودی این شرایط تغییر کند و حداکثر ۲ گیگابایت فضا در اختیار هر کاربر قرار بگیرد. بنابراین تصمیم اینکه چه فایل‌هایی بکاپ گرفته شود و چه فایل‌های نشود، می‌تواند به کاربر در مدیریت این فضای محدود کمک کند.

همانطور که در بالاتر گفتیم، این قابلیت در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس معدود کاربرانی قرار گرفته است. هیچ حرفی از زمانی که در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد زده نشده است. با این حال ما انتظار داریم واتساپ این قابلیت را هم برای نسخه اندرویدی و هم آی او اسی اپلیکیشن خود عرضه کند؛ چرا که این ویژگی برای کاربران آیفون‌ها هم مفید خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.