تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 23337

یک اپلیکیشن آموزشی جدید برای تیمز منتشر خواهد شد

یک اپلیکیشن آموزشی جدید برای تیمز منتشر خواهد شد

یک اپلیکیشن آموزشی جدید برای تیمز منتشر خواهد شدمایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که در حال کار بروی یک اپلیکیشن لرنینگ (Learning) جدید در مایکروسافت تیمز (Microsaft Teams) است. این اپلیکیشن به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند کارکنان خود را آموزش دهند یا به تکرار آموزش‌ها بپردازند. همان‌طور که سازمان‌ها از CRM برای مدیریت مشتریان و از ERP برای برنامه‌ریزی منابع استفاده می‌کنند، مایکروسافت احساس کرده است که برای آموزش نیز باید یک سیستم وجود داشته باشد. علاوه‌ بر ملاقات‌های مجازی، چت، تماس، همکاری و پروسه‌های تجاری، کارکنان از این به بعد می‌توانند از تیمز برای یادگیری استفاده کنند.
اپلیکیشن تیمز لرنینگ جدید به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که محتواهایی از لینکدین لرنینگ (LinkedIn Learning)، مایکروسافت لرنینگ (Microsaft Learning)، محتواهای خود سازمان و محتواهای تولیدشده توسط دیگران را در یک جا به‌صورت یکپارچه جمع کنند. این محتواها بازه‌ای شامل حجم‌های بسیار بزرگ تا حجم‌های بسیار کوچک را دربر می‌گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن مدیران می‌توانند پروسه آموزش کارمندان را زیر نظر داشته باش..

یک اپلیکیشن آموزشی جدید برای تیمز منتشر خواهد شد

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که در حال کار بروی یک اپلیکیشن لرنینگ (Learning) جدید در مایکروسافت تیمز (Microsaft Teams) است. این اپلیکیشن به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند کارکنان خود را آموزش دهند یا به تکرار آموزش‌ها بپردازند. همان‌طور که سازمان‌ها از CRM برای مدیریت مشتریان و از ERP برای برنامه‌ریزی منابع استفاده می‌کنند، مایکروسافت احساس کرده است که برای آموزش نیز باید یک سیستم وجود داشته باشد. علاوه‌ بر ملاقات‌های مجازی، چت، تماس، همکاری و پروسه‌های تجاری، کارکنان از این به بعد می‌توانند از تیمز برای یادگیری استفاده کنند.

اپلیکیشن تیمز لرنینگ جدید به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که محتواهایی از لینکدین لرنینگ (LinkedIn Learning)، مایکروسافت لرنینگ (Microsaft Learning)، محتواهای خود سازمان و محتواهای تولیدشده توسط دیگران را در یک جا به‌صورت یکپارچه جمع کنند. این محتواها بازه‌ای شامل حجم‌های بسیار بزرگ تا حجم‌های بسیار کوچک را دربر می‌گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن مدیران می‌توانند پروسه آموزش کارمندان را زیر نظر داشته باشند. کارکنان نیز می‌توانند در مورد محتوای مربوط به خودشان به گفتگو بپردازند و همزمان صلاحیت‌های لازم برای مهارت جدید را کسب کنند.

زمانی که یک کارمند جدید در حال یکپارچه شدن با سازمان است، مدیر سازمان می‌تواند به دنبال راه‌هایی برای ارتقای مهارت‌های گروه خود باشد. یا زمانی که یک کارگر در یک محل حساس نیاز به یک آموزش آنی دارد، اپلیکیشن یادشده یک تجربه یکپارچه برای کارکنان ایجاد می‌کند تا بتوانند در جریان کار، آموزش ببینند.

اپلیکیشن لرنینگ جدید در اواخر سال میلادی در مایکروسافت تیمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.