تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
کد خبر : 62304

یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شد

یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شد

یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شدیکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شد. بسیاری از کاربران مدت‌ها بود منتظر اضافه شدن این ویژگی..

یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شد

یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌ها به مرورگر وب Samsung Internet اضافه شد. بسیاری از کاربران مدت‌ها بود منتظر اضافه شدن این ویژگی به مرورگر سامسونگ بودند.

حتی اگر مرورگر وب Samsung Internet برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کروم و فایرفاکس را ارائه نکند، اما در هر بروزرسانی بهتر از قبل می‌شود. هر ماه خبر می‌رسد که سامسونگ در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی در نسخه آزمایشی مرورگر وب خودش است؛ اما مشخص نمی‌شود که نسخه بعدی این مرورگر چه زمانی منتشر می‌شود.

امروز، روزی است که کاربران مرورگر وب سامسونگ یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌هایشان را دریافت خواهند کرد. بروزرسانی جدید سامسونگ اینترنت، قابلیت تغییر مکان نوار آدرس از بالای صفحه به پایین صفحه را در اختیار کاربران می‌گذارد.

مرورگر وب Samsung Internet

چینش رابط کاربری این مرورگر بسیار شبیه به Safari در آی او اس ۱۵ است، اما مهم‌تر از همه این‌ها اکنون قابلیت تغییر جای نوار آدرس است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. هرچند این تنها تغییر در نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ نیست.

صفحه توضیحات این بروزرسانی به چند ویژگی مهم دیگر نیز اشاره کرده است که امنیت و قابلیت استفاده از مرورگر را بهبود می‌بخشند. به طور مثال قابلیت Smart Anti-Tracking با هدف مسدود کردن ردیابی از طریق پیکسل‌های کوچک تصاویر ارتقا یافته است. همین وضعیت در مورد تجربه جستجو در نوار آدرس هم صدق می‌کند که پیشنهادهای جستجویی را هنگام وارد کردن کلمات برای شما به نمایش می‌گذارد.

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های سامسونگ هستید می‌توانید مرورگر وب سامسونگ اینترنت را از طریق Galaxy Store و یا Google Play Store بروزرسانی کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.