تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۴۹
کد خبر : 67309

یوتیوبر دیوانه‌ی روسی، فیلمی از سوزاندن BMW M5 خود را منتشر کرد

یوتیوبر دیوانه‌ی روسی، فیلمی از سوزاندن BMW M5 خود را منتشر کرد

یوتیوبر دیوانه‌ی روسی، فیلمی از سوزاندن BMW M5 خود را منتشر کردیک یوتیوبر روسی در اقدامی بسیار عجیب، تصمیم به سوزاندن BMW M5 خود گرفت. اما دلیل کار او چه بود؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مطلب همرا..

یوتیوبر دیوانه‌ی روسی، فیلمی از سوزاندن BMW M5 خود را منتشر کرد

یک یوتیوبر روسی در اقدامی بسیار عجیب، تصمیم به سوزاندن BMW M5 خود گرفت. اما دلیل کار او چه بود؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مطلب همراه گجت نیوز باشید.

یوتیوب در سال ۲۰۲۱، وضعیت بسیار بدی پیدا کرده. سرویسی که روزگاری بهترین منبع فیلم‌های آموزشی، درسی یا برنامه‌ نویسی بود، جولانگاه خواننده‌های جدید و تولیدکنندگان پرانک شده. جامعه‌ی یوتیوب فارسی هم از این سیاست پیروی می‌کند و در بهترین حالت، می‌توانید ویدئوهای «try not to laugh» را با سطحی‌ترین موضوعات پیدا کنید.

متاسفانه شرایط کرونا و درآمد بالای یوتیوب، افراد زیادی را به سمت این کارهای بی‌هدف کشانده. هر موضوعی که بی‌منطق و هیجانی‌تر باشد، لایک و بازدید بیشتری هم می‌گیرد. یوتیوب هم با حذف دکمه دیسلایک، به این روند بی‌حاصل کمک کرده. اما چیزی که اخیرا یک یوتیوبر روسی به انتشار گذاشته، فراتر از پرانک یا شوخی‌های سطحی است. او بی ام و M5 خودش را از روی اختیار آتش زده.

داستان سوزاندن BMW M5 در روسیه

احتمالا آتش زدن خودروی شخصی، آخرین روشی است که برای گرفتن لایک و بازدید به ذهن کسی برسد. اما روس‌ها به بی کله بودن معروف هستند و در چنین مواردی، همیشه به اولین‌ها تبدیل می‌شوند.

به آتش کشیدن مرسدس بنز AMG GT 63 S

داستان سوزاندن BMW M5 - مرسدس بنز AMG GT 63 S 

میخائیل لیتوین (Mihail Litvin) یک یوتیوبر روسی است که سال ۲۰۲۰ هم سابقه‌ی آتش زدن مرسدس بنز AMG GT 63 S را در کارنامه پر افتخار خود ثبت کرده بود. میزان خسارت این خودرو گران قیمتِ سوپر اسپرت به قدری تخمین زده شد که حتی نمایندگی‌های رسمی مرسدس هم حاضر به تعمیر آن نشدند. به احتمال زیاد او پس از نا امید شدن از تعمیر لاشه‌ی بنز ۱۷۰ هزار دلاری خود، تصمیم به فروش بدنه سوخته‌ی آن گرفته. البته شاید پس از علنی شدن تصمیم توهین آمیز میخائیل، شرکت بنز دستور داده که هیچ کدام از نمایندگی‌های بنز در روسیه به تعمیر آن اقدام نکنند. در ادامه می‌توانید فیلم این حرکت احمقانه را مشاهده کنید.

تخریب نمایشگاه پورشه توسط میخائیل لیتوین

داستان سوزاندن BMW M5 - پورشه تایکان

احتمالا این یوتیوبر از اختلالات روانی بسیاری رنج می‌برد چرا که علاوه بر آسیب به اموال خود، به تخریب وسایل دیگران هم علاقه‌مند است. او چند سال قبل هم در یک ویدئو به ظاهر تبلیغاتی، به یکی از نمایندگی‌های پورشه در روسیه سر می‌زند. میخائیل پس از انتخاب پورشه تایکان، سوپر اسپرت الکتریکی پورشه را مستقیما به سمت شیشه‌های نمایندگی می‌برد و تصادفی شدید را به وجود می‌آورد. در ادامه دعوت می‌کنیم تا کلیپ نامفهوم تخریب نمایشگاه پورشه را مشاهده کنید.

نیت یوتیوبر روسی از سوزاندن BMW M5

داستان سوزاندن BMW M5

اما قصد او از سوزاندن یکی از بهترین خودروهای آلمانی چه بوده؟ او هنوز هیچ توضیحی در مورد رفتارهای دیوانه‌وار خود نداده اما رسانه‌های روسی معتقد هستند که یک تیم مافیایی بسیار پولدار روسی، در تلاش هستند تا Mihail Litvin را به چهر‌ه‌ی معروف روسیه تبدیل کنند. درست مثل کوکسل بابا یا نصرت، آشپز معروف ترکیه!

البته طبق شایعاتی، خودرویی که در کلیپ سوزاندن BMW M5 استفاده شده، متعلق به یکی از دوستان ثروتمند میخائیل است. او با ریختن گازوئیل بر روی بدنه خودرو، با حفظ نکات ایمنی و توسط یک شعله افکن، اقدام به آتش زدن این خودرو می‌کند.

سوزاندن BMW M5 برای تسکین غم از دست دادن دوست صمیمی

داستان سوزاندن BMW M5

البته بعضی از دوستان ناشناس او نظرات دیگری دارند. طبق گزارشاتی که به سایت‌های خبری روسی رسیده، میخاییل در سال‌های دور، یکی از دوستان صمیمی خود را در حادثه‌ی رانندگی از دست داده. خودرویی که دوست صمیمی او در آن جان سپرده، یک BMW M4 بوده. او بعد از اینکه تعادل خودرو خود را از دست می‌دهد، با یک مرسدس GL برخورد می‌کند. در همین حال یک ولوو XC90 با سرعت زیاد به پهلوی خودرو او اصابت می‌کند و باعث مرگ آنی دوست میخاییل می‌شود. شاید به همین علت او سعی می‌کند تا با سوزاندن BMW M5، خشم نهفته خود را خالی کند.

اما هر انسان عاقلی ترجیح می‌دهد پس از مرگ دردناک دوستش، در غم خانواده‌ی او شریک باشد. میخاییل می‌توانست با پول فروش یا هدیه دادن BMW M5 به خانواده‌ داغدار دوستش، بخشی از غم‌های آن‌ها را تسکین دهند. شاید به همین دلیل باشد که خانواده‌ی دوست میخاییل، در پی شکایت از او باشند. آن‌ها معتقد هستند که میخاییل سعی در بی‌آبرو کردن نام آن‌ها دارد و می‌خواهد از مرگ پسر این خانواده، برای خود شهرت کسب کند.

در انتهای مطلب، می‌توانید ویدئو سوزاندن BMW M5 را تماشا کنید. اما به بیماران قلبی توصیه می‌کنیم که از دیدن این کلیپ دردناک خودداری کنند.

بهترین مطالب دنیای خودرو:

هیجان انگیزترین ماشین پلیس های جهان؛ از آئودی TT تا پورشه ۹۱۱

قوی‌ترین خودروهای پورشه در طول تاریخ؛ از ۹۱۷ افسانه‌ای تا ۹۱۸ خیابانی

سریع‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲؛ از درگ ۴۰۰ متر تا شتاب ۰-۱۰۰

منبع :motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.