تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 583443

یدک مارکت فروشگاه مطمئن لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

یدک مارکت فروشگاه مطمئن لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ طیف گسترده‌ای از قطعات را شامل می‌شود. خرید هر کدام از این قطعات علاوه بر دانش به یک بستر امن و مطمئن نیز نیاز دارد. از همین جهت در این محتوا علاوه بر ذکر مهم‌ترین نکات به معرفی یک فروشگاه معتبر در حوزه‌ی خرید و فروش لوازم یدکی می‌پردازیم. پس اگر

لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ طیف گسترده‌ای از قطعات را شامل می‌شود. خرید هر کدام از این قطعات علاوه بر دانش به یک بستر امن و مطمئن نیز نیاز دارد. از همین جهت در این محتوا علاوه بر ذکر مهم‌ترین نکات به معرفی یک فروشگاه معتبر در حوزه‌ی خرید و فروش لوازم یدکی می‌پردازیم. پس اگر قصد خرید قطعات یدکی برای خودروتان را دارید اما نمی­دانید که چگونه و از کجا خرید کنید در ادامه با ما همراه باشید.

مدیریت قطعات یدکی

با توجه به حضور پر رنگ ماشین‌ها در زندگی مردم و گران شدن غیر قابل تصور آن­ها، لوازم یدکی تبدیل به یک صنعت پر رونق این روزها شده است. فرقی نمی‌کند که پژو 206 داشته باشید یا لیفان 620. باز هم خرید و نگهداری از ماشین نیاز به یک سرمایه بزرگ و قابل توجه دارد. تمامی این مسائل در مجموع می‌توانند مدیریت قطعات یدکی را به همگان گوشزد کنند. این حوزه‌ی مدیریتی در دو زیر مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرد. کارها و فعالیت‌هایی که فروشندگان و تامین کنندگان قطعات باید انجام دهند و دیگری کارهایی که بر دوش خریداران است.

کارهایی که خریداران باید انجام دهند

بدیهی است که انتخاب قطعه و فروشگاه ضمن پرداخت پول از جمله کارهایی هستند که خریداران انجام می­دهند. اما فرض کنید که قصد خرید یک نمونه لوازم یدکی لیفان را دارید، چه کار می‌کنید؟ فراموش نکنید که انتخاب شما مستلزم این است که بر اساس آگاهی باشد تا در نهایت پولتان به هدر نرود.

مدیریت تامین کنندگان

مدیریت قطعات یدکی جزء اصلی یک فرآیند مدیریت خدمات استراتژیک و نگهداری می­باشد که شرکت‌ها از آن استفاده می‌نمایند تا اطمینان حاصل کنند که قطعات یدکی و منابع در مکان‌های مناسب و موقعیت‌های مختلف در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند. بنابراین علاوه بر تولید و واردات قطعات، بحث توزیع آن‌ها نیز دارای اهمیت می‌باشد. لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ نیز دارای نمونه‌های وارداتی متعدد و با کیفیتی هستند که غالبا در بازار بزرگ یدکی جات تهران یافت می‌شوند.

انتخاب بهترین تامین و توزیع کننده لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم افراد برای خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ اصل و با کیفیت باید مشخص کنند که از چه فروشگاهی قصد خرید دارند. برای دسترسی به بهترین قطعات مسلما بازار تهران حرف اول را می‌زند اما همه‌ی امکان مراجعه و خرید قطعات مورد نیازشان از بازارهای غیر محلی وجود ندارند. همان‌طور که گفتیم استراتژی‌های مدیریتی شامل توزیع یکسان قطعات در میان کلیه‌ی متقاضیان می‌شود، مؤلفه‌ای که بیش از هر چیز دیگری در تعیین میزان اعتبار یک فروشگاه تاثیر می‌گذارد. یدک مارکت یکی از فعالان خرید فروش قطعات یدکی در تهران می‌باشد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در تلاش است تا پلی به سایر استان‌ها و شهرستان‌های ایران بزند و قطعات مورد نیاز مردم را تامین کند. در ادامه بیشتر به بررسی ویژگی‌های این فروشگاه می‌پردازیم.

ویژگی‌های فروشگاه یدک مارکت

با توجه به این که یدک مارکت را یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی انواع لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ و سایر خودروهای چینی و ایرانی معرفی کردیم. در ادامه خواهیم گفت که این فروشگاه چه ویژگی‌هایی دارد.

تضمین اصالت و کیفیت قطعات با یدک مارکت

این روزها خرید کالاهای اصل و با کیفیت یکی از دغدغه‌های خریداران می‌باشد. حتی کسانی که به لحاظ مالی در مضیقه هستند ترجیح می­دهند که تا جای امکان قطعات مورد تایید و از برندهای خاص تهیه نمایند. یدک مارکت همیشه در صدد جستن کالاهایی است که ضمن اصالت و کیفیت، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشند. در همین راستا شما قطعه‌ای را در ویترین این فروشگاه نخواهید دید مگر این که از فیلترهای مختلف فنی و اقتصادی عبور کرده باشد.

یدک مارکت فروشگاه مطمئن لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

ارسال سریع قطعات به سراسر کشور

فاصله‌ها تا حدودی غیر قابل اجتناب‌اند لذا تحویل قطعات به شهرهای مختلف در یک بازه زمانی متناسب با همین فاصله‌ها انجام می‌شود. پس از این که سفارشی در سایت ثبت، و نهایی می‌شود کارشناسان فروش قطعات مشخص شده در سفارش را برای شما ارسال خواهند کرد. زمان دلیوری قطعات به شرح زیر می‌باشد:

مقصدزمان تحویل
شهر تهران2 ساعت
استان تهران 1 روز
سایر شهرستان‌ها2 تا 3 روز به تناسب فاصله

 

ضمانت یدک مارکت در بازگشت وجه

یک مؤلفه‌ی مهم دیگر که می‌تواند خیال مشتریان را راحت کند همین بحث بازگشت وجه می‌باشد. هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که شما مطمئن باشید در صورت بروز هرگونه مشکلی در پروسه‌ی خرید، وجه پرداختیتان پس داده می‌شود. عدم اصالت کالاها، ارسال نامناسب، تحویل دیر از موعد، خرابی قطعات همگی از جمله مواردی هستند که مشمول عودت وجه می‌گردند.

ارسال رایگان

توجه داشته باشید که سفارش‌هایی که به ارزش تعیین شده‌ی سایت برسند به شکل رایگان برای مشتریان ارسال می‌گردند. قیمت اکثر قطعات و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ به شکلی است که شما طی یک خرید به راحتی به این مقدار خواهید رسید.

بسته بندی مناسب

طی پردازش سفارشات، قطعات به درستی محکم کاری می‌شوند تا در حین جا به جایی آسیب نبینند. ضمن این که سلامت قطعات کاملا تضمین شده می‌باشد و در صورت مشاهده هرگونه خرابی می‌توانید از ضمانت‌های ارائه شده توسط سایت استفاده کنید.

یدک مارکت فروشگاه مطمئن لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

خرید لوازم جلوبندی لیفان 620 از یدک مارکت

لوازم جلوبندی لیفان 620 که جزو قطعات مهم خودرو می‌باشند را می‌توانید از یدک مارکت تهیه نمایید. در زیر تعدادی از قطعاتی که به فروش می‌رسند را می‌توانید مشاهده نمایید.

  • بلبرینگ چرخ جلو
  • بلبرینگ کلاچ
  • پلوس راست
  • قرقری (مفصل) فرمان
  • و…

همان‌طور که می‌دانید لیفان 620 دارای دو نسخه با موتورهای 1600 سی‌سی و 1800 سی‌سی می‌باشد. برخی از قطعات جلوبندی این دو نسخه کمی با هم متفاوت هستند. با توجه به اهمیت این موضوع در حین خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰، در نام برخی از قطعات، 1800 و یا 1600 درج شده است. قطعاتی مانند سرپلوس یا قطعات مرتبط با کلاچ باید متناسب با قدرت ماشین انتخاب شوند. مابقی قطعات قابل استفاده برای هر دو نسخه می‌باشند.

مدیریت تعمیرات قطعات مختلف

لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ و یا سایر خودروهای چینی گزینه‌های خوبی برای تعمیر نیستند. ضمن این که تعمیر یک قطعه عملکرد صدر در صدی آن را باز نمی‌گرداند. به همین علت نیز خرید قطعات دست دوم به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اما اگر راهی جز تعمیرات ندارید به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای و با وجدان بگردید تا ضمن یک بررسی اصولی به شما بگوید که پس از تعمیر نهایتا قطعه تا چه مدت زمانی کار می‌کند و آیا تعمیر آن با توجه به متریال‌هایی که در دسترس دارد مقرون به صرفه است یا نه؟

زنجیره تامین قطعات یدکی

لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ را هرچه با تعداد واسطه کمتری تهیه کنید احتمالا پول کمتری هم پرداخت خواهید کرد. خیلی از اقلام مصرفی خودروها نمونه‌های ایرانی با کیفیتی دارند. مانند روغن‌هایی که در بخش‌های مختلف استفاده می‌شوند. اما برای سایر قطعات اصلی ماشین که به صنعت خودروسازی مربوط می‌شوند قضیه‌ی کاملا متفاوت است و غالب افراد طرفدار نمونه‌های خارجی هستند. انواع لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ چینی اصل، با کمترین میزان واسطه در سایت یدک مارکت به فروش می‌رسند.

کلاس‌های قطعات یدکی
قابل چرخشقابل تعمیرمواد مصرفیقطعات مصرفیبدنه و کابین
موتورپمپ سوختروغن موتورپیچ و مهرهصندلی‌ها
  روغن گیربکسلامپآینه
  روغن ترمزفیلترنمایشگر

 

با مراجعه به فروشگاه می‌توانید ضمن مشاهده‌ی قطعات مختلف سایر توضیحات آن‌ها را نیز بخوانید تا با نکات تکمیلی و فنی آن‌ها آشنا شوید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.