تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 64401

"گیت‌وی هوشمند" محصول یک شرکت دانش‌بنیان موفق به جذب سرمایه مردمی شد

"گیت‌وی هوشمند" محصول یک شرکت دانش‌بنیان موفق به جذب سرمایه مردمی شد

“گیت‌وی هوشمند” محصول یک شرکت دانش‌بنیان موفق به جذب سرمایه مردمی شد – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روش تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) ابتکاری جدید از سوی صندوق نوآوری است که ..

"گیت‌وی هوشمند" محصول یک شرکت دانش‌بنیان موفق به جذب سرمایه مردمی شد – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روش تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) ابتکاری جدید از سوی صندوق نوآوری است که امکان سرمایه‌گذاری عمومی ‌در سودآورترین طرح‌های دانش‌بنیان را برای عموم مردم از مسیر فرابورس فراهم کرده است. در این روش اصل پول سرمایه‌گذاران توسط صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است.

برای این منظور مسابقه‌ای تلویزیونی با عنوان "کارویا" به همت صندوق نوآوری تولید شده است که طی آن ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و طرح‌های خود را ارائه می‌کنند و در نهایت ۲۴ شرکت توسط داوران انتخاب خواهند شد تا از طریق سکوهای تامین مالی جمعی مردم بتوانند در طرح‌های این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

در چهارمین قسمت از مسابقه تلویزیونی "کارویا" شرکت دانش‌بنیان "شهر هوشمند گیلسا" با طرح "مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند" با نام "گیت‌وی هوشمند" با رأی داوران، از میان پنج تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تامین مالی جمعی "کارن کراد" قرار گرفت.

پس از قرار گرفتن طرح "مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند" با نام "گیت‌وی هوشمند" در سکوی کارن کراد، پویش تامین مالی جمعی این طرح پس از پخش مسابقه "کارویا" از شبکه اول سیما آغاز و سرمایه موردنیاز این طرح با مشارکت ۱۱۱ سرمایه‌گذار حقیقی و ۱۳ سرمایه‌گذار حقوقی با میانگین سرمایه‌گذاری حدود ۳۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان با موفقیت تامین شد.

سرمایه مورد نیاز این شرکت دانش‌بنیان برای تولید ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد محصول در حوزه هوشمندسازی منازل، مبلغ ۴ میلیارد تومان است و این شرکت دانش‌بنیان در نظر دارد اصل این سرمایه را با ۳۸ درصد سود پس از ۹ ماه به مشارکت‌کنندگان پرداخت کند.

بر اساس این گزارش، مردم می‌توانند با استفاده از "مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند" با نام "گیت‌وی هوشمند" در خارج از منزل به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، روشنایی، ماژول‌های پرده و موزیک که در ساختمان‌ها از طریق یک ابزار و اپلیکیشن که به صورت کاملاً فارسی در گوشی موبایل نصب شده است، فرمان دهند و ضریب امنیت در ساختمان خود را بالا ببرند.

تأمین مالی طرح‌های دانش‌بنیان در قالب مسابقه تلویزیونی "کارویا"جزئیات سرمایه‌گذاری مردم در تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.