تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 32172

گوگل: تغییرات جدید در برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل

گوگل: تغییرات جدید در برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل

گوگل: تغییرات جدید در برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل گوشی‌های هوشمند گوگل دارای الگوریتم‌های هوشمندی برای پردازش تصاویر هستند و این شرکت دانش خود را در بخش پرتره برنامه دوربین به‌خوبی اعمال کرده است. تا به‌حال ویژگی روتوش صورت به‌طور پیش‌فرض روی گزینه Natural/Subtle قرار داشت که گزینه‌ای مابین خاموش بودن و حالت Smooth به‌شمار می‌رود و این ویژگی برخی لکه‌ها و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کرد. این شرکت آمریکایی در وبلاگ خود اعلام کرده که خاموش کردن ویژگی روتوش به صورت پیش‌فرض را از گوشی‌های پیکسل ۵، پیکسل ۴a و پیکسل ۴a 5G آغاز خواهد کرد، هرچند که توضیحات گزینه‌های موجود به‌صورت کامل وجود خواهد داشت.

طبق مطالعات متعددی که توسط گوگل انجام شده است، روشن بودن فیلتر زیبایی ‌می‌تواند تاثیر منفی بر سلامت روان کاربر بگذارد. این فیلتر می‌تواند به شکل نامحسوس یک استاندارد زیبایی را تعیین می‌کند که باعث می‌شود مردم خود را مورد مقایسه قرار دهند. این امر منجر به ایجاد دستور العمل‌های مردم محور شد که باعث شد تا این ویژگی در برنامه دوربین خاموش شود و در صورتی که کاربر علاقه داشت آن را فعال کند. با این حال..

گوگل: تغییرات جدید در برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل

گوشی‌های هوشمند گوگل دارای الگوریتم‌های هوشمندی برای پردازش تصاویر هستند و این شرکت دانش خود را در بخش پرتره برنامه دوربین به‌خوبی اعمال کرده است. تا به‌حال ویژگی روتوش صورت به‌طور پیش‌فرض روی گزینه Natural/Subtle قرار داشت که گزینه‌ای مابین خاموش بودن و حالت Smooth به‌شمار می‌رود و این ویژگی برخی لکه‌ها و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کرد. این شرکت آمریکایی در وبلاگ خود اعلام کرده که خاموش کردن ویژگی روتوش به صورت پیش‌فرض را از گوشی‌های پیکسل ۵، پیکسل ۴a و پیکسل ۴a 5G آغاز خواهد کرد، هرچند که توضیحات گزینه‌های موجود به‌صورت کامل وجود خواهد داشت.

طبق مطالعات متعددی که توسط گوگل انجام شده است، روشن بودن فیلتر زیبایی ‌می‌تواند تاثیر منفی بر سلامت روان کاربر بگذارد. این فیلتر می‌تواند به شکل نامحسوس یک استاندارد زیبایی را تعیین می‌کند که باعث می‌شود مردم خود را مورد مقایسه قرار دهند. این امر منجر به ایجاد دستور العمل‌های مردم محور شد که باعث شد تا این ویژگی در برنامه دوربین خاموش شود و در صورتی که کاربر علاقه داشت آن را فعال کند. با این حال گوگل اذعان می‌کند که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تا از استیکرها و فیلترها استفاده کنند، اما اسنپ‌چت و صاحب آن یعنی لنز استودیو (Lens Studio) دوربین بدون فیلتر را به‌صورت پیش‌‌فرض قرار دادند و کاربر می‌تواند به دلخواه خود از فیلترهای مختلف استفاده کند. هنوز مشخص نیست که آیا سایر گوشی‌های پیکسل نیز بروزرسانی برنامه دوربین را دریافت می‌کنند یا خیر، اما انتظار می‌رود با بسته امنیتی ماه نوامبر این بروزرسانی نیز عرضه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.