تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
کد خبر : 58434

گوگل بیشترین کلمه جستجوشده در مرورگر بینگ بوده است

گوگل بیشترین کلمه جستجوشده در مرورگر بینگ بوده است

گوگل بیشترین کلمه جستجوشده در مرورگر بینگ بوده استکمیسیون اروپا در تابستان سال ۲۰۱۸ گوگل را به علت وادارکردن شرکت‌های متقاضی سیستم‌عامل اندروید به استفاده از موتور جستجو و مرورگر خود ۵ میلیارد دلار جریمه کرد. این کمیسیون همچنین اعلام کرده بود که گوگل در ازای استفاده‌ی این شرکت‌ها از موتور جستجوی خود، مبلغی را به آن‌ها پرداخت کرده و اجازه‌ی فروش گوشی‌هایی که از نسخه‌های تاییدنشده‌ی اندروید استفاده می‌کردند را نمی‌داده است. کمیسیون اروپا این اقدامات گوگل را ضدرقابتی و انحصارطلبانه دانسته و تلاش کرده تا با وضع جریمه‌ای سنگین، این شرکت را نسبت به اهمیت این موضوع آگاه سازد.
مطالب مرتبط:گوگل لنز امکان جستجوی همزمان متن و تصویر را فراهم کردمرورگر کروم قابلیت آزمایشی جدیدی را دریافت می‌کندهمچنین قبل از اعلام این جریمه، کمیسیون اروپا گوگل را مجبور کرد تا به شرکت‌های سازنده‌ی گوشی اجازه‌ی استفاده از موتورهای جستجو و مرورگرهای شخص ثالث را بدهد. به‌گزارش بلومبرگ، گوگل در تلاش است تا جریمه‌ی ۵ میلیارد دلاری و برچسب رفتار ضدرقابتی را از سوابق خود حذف کند.
آلفونسو لامادرید، یکی از وکلای شرکت گوگل، رو..

گوگل بیشترین کلمه جستجوشده در مرورگر بینگ بوده است

کمیسیون اروپا در تابستان سال ۲۰۱۸ گوگل را به علت وادارکردن شرکت‌های متقاضی سیستم‌عامل اندروید به استفاده از موتور جستجو و مرورگر خود ۵ میلیارد دلار جریمه کرد. این کمیسیون همچنین اعلام کرده بود که گوگل در ازای استفاده‌ی این شرکت‌ها از موتور جستجوی خود، مبلغی را به آن‌ها پرداخت کرده و اجازه‌ی فروش گوشی‌هایی که از نسخه‌های تاییدنشده‌ی اندروید استفاده می‌کردند را نمی‌داده است. کمیسیون اروپا این اقدامات گوگل را ضدرقابتی و انحصارطلبانه دانسته و تلاش کرده تا با وضع جریمه‌ای سنگین، این شرکت را نسبت به اهمیت این موضوع آگاه سازد.

مطالب مرتبط:

  • گوگل لنز امکان جستجوی همزمان متن و تصویر را فراهم کرد
  • مرورگر کروم قابلیت آزمایشی جدیدی را دریافت می‌کند

همچنین قبل از اعلام این جریمه، کمیسیون اروپا گوگل را مجبور کرد تا به شرکت‌های سازنده‌ی گوشی اجازه‌ی استفاده از موتورهای جستجو و مرورگرهای شخص ثالث را بدهد. به‌گزارش بلومبرگ، گوگل در تلاش است تا جریمه‌ی ۵ میلیارد دلاری و برچسب رفتار ضدرقابتی را از سوابق خود حذف کند.

بینگ

آلفونسو لامادرید، یکی از وکلای شرکت گوگل، روز سه‌شنبه در دادگاه عمومی کمیسیون اروپا اعلام کرد که گوگل مدارکی را در اختیار دادگاه گذاشته که نشان‌ می‌دهد کلمه‌ی “گوگل” با اختلافی بسیار زیاد بیش از دیگر کلمات در مرورگر بینگ جستجو شده است. مرورگر بینگ متعلق به شرکت مایکروسافت بوده و لامادرید با این اقدام سعی داشته تا به محبوبیت بیشتر موتور جسنتجوی گوگل نسبت به دیگر رقبا اشاره داشته باشد.

لامادرید همچنین اعلام کرده که کاربران با انتخاب خود از مرورگر و موتور جستجوی گوگل استفاده کرده و آن‌ها هرگز به این کار وادار نشده‌اند. سهم گوگل از بازار موتورهای جستجو بیش از دیگر رقبا بوده و آمار نشان می‌دهد که ۹۵ درصد از کاربران ترجیح می‌دهند تا از موتور جستجوی این شرکت استفاده کنند.

نظر شما در مورد موتور جستجوی گوگل چیست؟ آیا موتور‌های جستجوی دیگر شرکت‌ها توان رقابت با موتور جستجوی گوگل را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.