تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
کد خبر : 58559

گوشی POCO M4 Pro 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

گوشی POCO M4 Pro 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

گوشی POCO M4 Pro 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شدگوشی POCO M4 Pro 5G به زودی معرفی می‌شود. پوکو ام ۴ پرو ۵ جی نسل جدید M3 Pro است که فروش خوبی را تجربه کرد و امکانات مناسبی را ارائه می‌داد.
پوکو ..

گوشی POCO M4 Pro 5Gگوشی POCO M4 Pro 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

گوشی POCO M4 Pro 5G به زودی معرفی می‌شود. پوکو ام ۴ پرو ۵ جی نسل جدید M3 Pro است که فروش خوبی را تجربه کرد و امکانات مناسبی را ارائه می‌داد.

پوکو به عنوان برند زیرمجموعه شیائومی خودش را آماده رونمایی از نسل جدید گوشی Poco M3 Pro می‌کند که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود. اکنون نسخه جدید آن، گوشی POCO M4 Pro 5G در حال کسب گواهی‌های مختلف است و این نشان می‌دهد که زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است.

این گوشی جدید با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۱۶AG در رگولاتوری‌های مختلف ظاهر شده که ظاهراً شماره مدل نسخه جهانی همین گوشی نیز هست.

بر اساس اسناد و مدارک، گوشی POCO M4 Pro 5G به یک پردازنده از برند مدیاتک قدرت خواهد گرفت و با توان ۳۳ وات به سرعت شارژ می‌شود. هنوز مشخصات فنی زیادی از این گوشی در دست نیست، ولی انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا کند.

اطلاعات زیادی از گوشی POCO M4 Pro 5G در دست نیست

نسل گذشته این گوشی، پوکو ام ۳ پرو به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۹۱ درصدی مجهز بود. در قلب تپنده آن نیز چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ حضور داشت که ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 نیز آن را همراهی می‌کنند.

در بخش دوربین سه‌گانه پشتی آن از یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو سنسور ۲ مگاپیکسلی یکی برای کمک به تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو قرار دارند. عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی هم با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی انجام می‌شود.

گوشی پوکو ام ۳ پرو اوایل سال ۲۰۲۱ با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی MIUI 12 شیائومی عرضه شد. یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۸ وات نیز در زیر قاب آن حضور داشتند. حال اینکه کمپانی پوکو چه تغییراتی را در نسل جدید این گوشی ایجاد خواهد کرد، موضوعی است که زمان می‌تواند آن را نشان دهد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.