تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 71208

گوشی Moto G52 با اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز، یک میان رده جذاب است

گوشی Moto G52 با اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز، یک میان رده جذاب است

گوشی Moto G52 با اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز، یک میان رده جذاب استموتورولا بدون سروصدا از گوشی Moto G52 رونمایی کرد. از لحاظ طراحی، موتو جی ۵۲ به جی ۵۱ ۵G شباهت دارد. برای آشنایی با مشخصات فنی ای..

گوشی Moto G52 با اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز، یک میان رده جذاب است

موتورولا بدون سروصدا از گوشی Moto G52 رونمایی کرد. از لحاظ طراحی، موتو جی ۵۲ به جی ۵۱ ۵G شباهت دارد. برای آشنایی با مشخصات فنی این میان رده جذاب، با گجت نیوز همراه باشید.

موتورولا Moto G52 هر آنچه که از یک گوشی جدید میان‌رده انتظار دارید، به شما ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه باید از پنل اولد ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون سری ۶ و شارژ سریع ۳۰ وات مثال بزنیم.

مشخصات فنی موتو جی ۵۲

پنل آمولد این گوشی، ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. از دامنه رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و تراکم پیکسلی ۴۰۲ پی‌پی‌آی دارد. همچنین برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، طراحی این صفحه نمایش از نوع punch-hole است.

گوشی Moto G52 موتورولا

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 در پشت گوشی، با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج (برای ایجاد افکت بوکه) همراهی می‌شود.

وجود اسپیکر دوگانه و پشتیبانی از Dolby Atmos هم می‌تواند تجربه کاربری بهتری را رقم بزند. سیستم عامل اندروید ۱۲ موتو جی ۵۲، تغییرات حداقلی را با رابط کاربری My UX به خود دیده و می‌توان گفت نزدیک به اندروید خام است.

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در این گوشی، اطلاعات را با کمک رم ۴/۶ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی پردازش می‌کند. برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند از کارت microSD هم استفاده کنند.

گوشی Moto G52 موتورولا

باتری Moto G52 با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، از فناوری شارژ TurboPower 30 موتورولا بهره می‌برد. این دستگاه با برخورداری از تاییدیه IP52، حدود ۱۶۹ گرم وزن و ۷.۹۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

قیمت گوشی Moto G52 موتورولا

عرضه در بازارهای اروپایی با برچسب قیمت ۲۴۹ یورویی، از هفته آینده آغاز خواهد شد؛ اما برنامه فروش آن در خارج از اروپا هنوز اعلام نشده است.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.