تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۱۳
کد خبر : 71238

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییرات جزئی روانه بازار جهانی شد

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییرات جزئی روانه بازار جهانی شد

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییرات جزئی روانه بازار جهانی شدشرکت ZTE چندی پیش گوشی رد مجیک ۷ پرو را معرفی کرد. حالا نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییراتی جزئی نسبت به نسخه چینی، روانه بازارهای ج..

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییرات جزئی روانه بازار جهانی شد

شرکت ZTE چندی پیش گوشی رد مجیک ۷ پرو را معرفی کرد. حالا نوبیا Red Magic 7 Pro با تغییراتی جزئی نسبت به نسخه چینی، روانه بازارهای جهانی می‌شود.

زد تی ای مدت‌ها است در بازار گوشی های هوشمند فعالیت گسترده‌ای دارد اما موفقیت چندانی کسب نکرده است. با این حال گوشی های نوبیا این شرکت چینی، یک استثنا هستند و معمولا مشتریان وفاداری دارند. گوشی نوبیا رد مجیک ۷ Pro، یکی از قدرتمندترین گوشی های گیمینگ معرفی شده در ماه‌های اخیر است که در ماه فوریه سال گذشته میلادی به همراه نوبیا Red Magic 7 معرفی شد. حالا زد تی ای نسخه جهانی این گوشی را نیز معرفی کرده که با تغییراتی اندک، روانه بازار بسیاری از کشورها خواهد شد.

ویژگی‌های گوشی نوبیا Red Magic 7 Pro

گوشی نوبیا رد مجیک ۷ پرو در میان دیگر گوشی‌های بازار در زمینه قابلیت‌ها و قدرت، یک غول واقعی محسوب می‌شود. با مجهز بودن به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم، به نظر می‌رسد حتی در سال‌های آینده هم کاربران این مدل بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی، سنگین‌ترین بازی‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنند.

نوبیا Red magic 7 pro

یک تراشه مخصوص گیمینگ نیز در گوشی نوبیا Red Magic 7 Pro وجود دارد. وظیفه این تراشه، بهبود کیفیت صدا، تنظیم سیستم نورپردازی RGB گوشی و بازخوردهای لرزشی در زمان بازی است. استفاده از این تراشه مجزا باعث شده تراشه اصلی گوشی، فقط در خدمت اجرای باکیفیت بازی باشد و منابع کمتری صرف موارد جانبی مانند تنظیم صدا و نورپردازی شوند.

فعالیت‌های گیمینگ در گوشی‌های هوشمند به معنای تولید گرمای بسیار است. نوبیا برای حل این مشکل، سراغ ۹ لایه مختلف کنترل حرارت رفته و محفظه بخار خنک‌کننده را نیز در Red Magic 7 Pro جای داده است. یک توربو فن نیز در این گوشی وجود دارد که می‌تواند تا ۲۰ هزار بار در دقیقه بچرخد. با این حال زد تی ای اعلام کرده این فن، با وجود سرعت بالایی که دارد، به شدت کم صدا است.

قیمت گوشی نوبیا رد مجیک ۷ پرو

نوبیا Red magic 7 pro

گوشی نوبیا رد مجیک ۷ پرو زد تی ای از روز بیست و دوم ماه آوریل راهی بازارهای اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه می‌شود. با توجه به عرضه این گوشی در خاورمیانه، احتمالا شاهد ورود محدود آن به بازار ایران هم باشیم. گوشی Red Magic 7 Pro نوبیا در نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با بدنه مشکی، دارای برچسب قیمت ۷۹۹ دلاری است. اگر می‌خواهید به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی داشته باشید و بدنه گوشی گیمینگ شما شفاف باشید، باید ۱۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنید.

به طور کلی این گوشی تفاوت مهمی با نسخه چینی ندارد و طراحی، مشخصات، و قابلیت‌ها یکسان هستند. اما در نسخه جهانی، خبری از شارژر ۱۳۵ واتی نیست و کاربران باید شارژ سریع ۶۵ واتی بسنده کنند. بهتر است بدانید باتری این گوشی، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی زد تی ای می‌تواند از رقبای قدرتمندی مانند راگ فون، بلک شارک، ریزر فون و گوشی‌های گیمینگ لنوو عملکرد بهتری داشته باشد؟

منبع :GSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.