تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 587033

گوشی گلکسی Z Fold 5 با این تغییرات شگفت‌انگیز در راه است

گوشی گلکسی Z Fold 5 با این تغییرات شگفت‌انگیز در راه است

گوشی گلکسی Z Fold 5 با این تغییرات شگفت‌انگیز در راه است سامسونگ می‌خواهد برای دیکته کردن سلطه خودش به بازار گوشی‌های تاشو، گوشی گلکسی Z Fold 5 را با تغییرات بزرگی مثل یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و قلم S Pen راهی بازار کند. اگر معتقدید که گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

گوشی گلکسی Z Fold 5 با این تغییرات شگفت‌انگیز در راه است

سامسونگ می‌خواهد برای دیکته کردن سلطه خودش به بازار گوشی‌های تاشو، گوشی گلکسی Z Fold 5 را با تغییرات بزرگی مثل یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و قلم S Pen راهی بازار کند.

اگر معتقدید که گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ گوشی‌های فوق‌العاده‌ای هستند (که واقعاً هم هستند)، پس قطعاً عاشق نسل بعدی آن‌ها خواهید شد. چرا که سامسونگ در تلاش برای بهبود هر چه بیشتر آن‌ها است.

در آخرین گزارش رسانه کره‌ای TheElec اطلاعاتی از گوشی‌های تاشو در حال توسعه سامسونگ از زبان منابع غیر قابل ذکری ارائه شده است که نشان می‌دهد بزرگ‌ترین گوشی‌ساز حال حاضر جهان به سختی تلاش خواهد کرد تا مجموعه‌ای از فناوری‌های مهم و جذاب را در گوشی گلکسی Z Fold 5 ارائه کند.

گرچه شاید برخی از تلاش‌هایی که سامسونگ نتوانست امسال با زد فولد ۴ به سرانجام برساند، به نسل بعدی آن هم نرسند، اما حداقل می‌توانید دو تغییر بزرگ را در این گوشی انتظار داشته باشید.

دستگاه تاشو رویایی شما دور از دست نیست

پس از اینکه گوشی‌های سری گلکسی نوت بازنشسته شدند و قلم S Pen در داخل گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا تعبیه شد، حالا سامسونگ به دنبال آن است که جایی را برای قرارگیری این قلم در داخل پیشرفته ترین گوشی تاشو خودش تعبیه کند.

از آنجا که در ابتدا قرار بود گوشی زد فولد ۴ شامل یک اسلات برای قلم S Pen باشد ولی در نهایت اینگونه نشد، حالا این اتفاقی است که می‌تواند در نسل جدید رخ دهد. مشکل اینجاست که هر قطعه اضافه یا لوازم جانبی داخلی به وزن دیوایس اضافه می‌کند. این هم به شرطی است که سازنده نخواهد برای مهار وزن، ظرفیت باتری را بکاهد.

سامسونگ گوشی گلکسی Z Fold 5

سامسونگ می‌خواهد هم وزن و هم ضخامت نسل بعدی گوشی‌های تاشو خودش را کاهش دهد که این بدون بدون تغییر در طراحی داخلی گوشی‌ با وجود اضافه شدن اسلات قلم S Pen امکان‌پذیر نیست.

تغییر قابل انتظار دیگر، قرار دادن ماژول‌های دوربین رده بالاتر نسبت به دوربین سه‌گانه ۵۰ + ۱۲ + ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته در گوشی زد فولد ۴ است. بخشی که در این نسل نسبت به دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی پشت قاب زد فولد ۳ پیشرفت چشمگیری کرده بود.

سامسونگ گوشی گلکسی Z Fold 5

گرچه در این گزارش به هیچ جزئیاتی اشاره نشده، اما رویای بزرگی است که بخواهیم تصور کنیم سامسونگ یک دوربین شگفت‌انگیز ۲۰۰ مگاپیکسلی را در گوشی گلکسی Z Fold 5 (مثل گلکسی اس ۲۳ اولترا) به کار ببرد. اگر این اتفاق بیافتد، از گوشی تاشو جدید سامسونگ یک پرچمدار فوق‌العاده خواهد ساخت.

رشد بزرگ بازار گوشی‌های تاشو در راه است

در حال حاضر گوشی‌های تاشو تنها ۱ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند، اما انتظار می‌رود طی سالیان آینده با سرعت قابل توجهی به رشد خود ادامه دهند. رضایت‌مندی بالای کاربران فعلی این گوشی‌ها و افرادی که بیش از پیش به دنبال خرید این محصولات هستند، نشان می‌دهد که سامسونگ فقط از یک رقیب در این جوزه از بازار می‌ترسد و با تمام توان خودش برای سلطه بر بازار جهانی گوشی‌های تاشو تلاش می‌کند.

ما در مورد اپل صحبت می‌کنیم، شرکتی که گفته می‌شود تا عرضه نخستین آیفون تاشو آن چند سالی باقی مانده است و نمی‌توانیم زودتر از سال ۲۰۲۴ منتظر عرضه محصولات انعطاف‌پذیر آن باشیم.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.