تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر : 31304

گوشی گلکسی A02 در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی گلکسی A02 در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی گلکسی A02 در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شد از سال گذشته سامسونگ تقریبا مجموعه گوشی‌های سری گلکسی خود را با سری‌های A و M از نو ساخته است. به عبارت ساده‌تر، این دستگاه‌ها قابلیت‌هایی که فقط در گوشی‌های پرچمدار دیده بودیم را به مجموعه گوشی‌های مقرون به‌صرفه آوردند. امسال نیز سامسونگ با معرفی گلکسی A01 گامی دیگر برای دسترسی بیشتر به این گوشی‌ها برداشته است. حالا طبق شایعه‌های جدید باید منتظر دیگر گوشی این سری با نام گلکسی A02 باشیم که اخیرا در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شده و برخی از مشخصات آن نیز معلوم شده است.

شماره مدل این دستگاه SM-A025F است و با توجه لیست گیک‌بنچ دارای پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتزی کوالکام است که ظاهرا چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ می‌باشد. این تراشه دارای ۸ هسته Cortex-A53 می‌باشد و اولین پردازنده ۱۴ نانومتری ۸ هسته‌ای سری SD4xx به‌شمار می‌رود که مربوط به سال‌های ۲۰۱۷/۲۰۱۸ می‌باشد. این تراشه برای استفاده روزمره مناسب است، اما مطمئنا رم ۲ گیگابایتی که در کنار آن قرار گرفته جوابگو نخواهد بود. گوگل از آبان امسال تمام گوشی‌های با ۲ گیگابایت رم را مجبور به استفاده از اندروید Go خواهد کرد. ..

گوشی گلکسی A02 در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شد

از سال گذشته سامسونگ تقریبا مجموعه گوشی‌های سری گلکسی خود را با سری‌های A و M از نو ساخته است. به عبارت ساده‌تر، این دستگاه‌ها قابلیت‌هایی که فقط در گوشی‌های پرچمدار دیده بودیم را به مجموعه گوشی‌های مقرون به‌صرفه آوردند. امسال نیز سامسونگ با معرفی گلکسی A01 گامی دیگر برای دسترسی بیشتر به این گوشی‌ها برداشته است. حالا طبق شایعه‌های جدید باید منتظر دیگر گوشی این سری با نام گلکسی A02 باشیم که اخیرا در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شده و برخی از مشخصات آن نیز معلوم شده است.

شماره مدل این دستگاه SM-A025F است و با توجه لیست گیک‌بنچ دارای پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتزی کوالکام است که ظاهرا چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ می‌باشد. این تراشه دارای ۸ هسته Cortex-A53 می‌باشد و اولین پردازنده ۱۴ نانومتری ۸ هسته‌ای سری SD4xx به‌شمار می‌رود که مربوط به سال‌های ۲۰۱۷/۲۰۱۸ می‌باشد. این تراشه برای استفاده روزمره مناسب است، اما مطمئنا رم ۲ گیگابایتی که در کنار آن قرار گرفته جوابگو نخواهد بود. گوگل از آبان امسال تمام گوشی‌های با ۲ گیگابایت رم را مجبور به استفاده از اندروید Go خواهد کرد. بنابراین گلکسی A02 احتمالا زودتر معرفی خواهد شد چون مجهز به اندروید ۱۰ می‌باشد. در تست‌های گیک‌بنچ این گوشی توانسته ۷۴۴ امتیاز در بخش تک هسته‌ای و ۳۸۸۷ امتیاز در بخش چند هسته‌ای کسب کند. این تست‌ها بر روی پلتفرم GeekBench 4.x انجام شده و مطمئنا مقدار آنها در پلتفرم GeekBench 5.x کمتر خواهد بود. همانطور که اشاره شده این دستگاه جانشین گلکسی A01 خواهد بود و با وجود قیمت نزدیک به نسل قبل دارای مشخصات خوبی مانند دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی می‌باشد.

مشخصات گلکسی A01 سامسونگ

  • صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰x1520 پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹
  • اندروید ۱۰ با رابط کاربری OneUI 2
  • پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹
  • حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
  • رم ۲ گیگابایت
  • دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۳۰۰۰mAh غیر قابل تعویض توسط کاربر
  • بلوتوث ۴٫۲، وای‌فای، GPS و میکرو یواس‌بی

به غیر از بهبود پردازنده با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۴۵۰، انتظار داریم سامسونگ در A02 از باتری ۴۰۰۰mAh و درگاه USB-C برای شارژ سریع استفاده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.