تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۵
کد خبر : 65672

گوشی پوکو X4 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

گوشی پوکو X4 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

گوشی پوکو X4 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است آنطور که شنیده می‌شود، گوشی گوشی پوکو X4 Pro 5G در راه است. بدین ترتیب برند Poco می‌خواهد یک پرچمدار اقتصادی جدی را وارد بازار کند.
گ..

گوشی پوکو X4 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

آنطور که شنیده می‌شود، گوشی گوشی پوکو X4 Pro 5G در راه است. بدین ترتیب برند Poco می‌خواهد یک پرچمدار اقتصادی جدی را وارد بازار کند.

گوشی‌های پوکو X2 و X2 Pro که در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند، باعث دیده شدن برند پوکو شدند. اما محصولاتی که به معنای واقعی این برند را جهانی کردند گوشی پوکو X3 بود. این دیوایس با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات فنی مناسبی که داشت، باعث شد برند Poco بین کاربران جذاب شود. چند ماه بعد پوکو X3 پرو معرفی شد و به عنوان جانشین واقعی گوشی پوکوفون F1 بازار را فتح کرد.

این گوشی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای را در کنار قدرت یک پرچمدار ارائه می‌کرد و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ قدرت می‌گرفت که نسخه اورکلاک شده چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام بود. از ماه گذشته، شایعاتی در خصوص نسل جدید این گوشی که پوکو X4 Pro 5G نام دارد شکل گرفت و حالا نوبت به ظاهر شدن آن در وب‌سایت‌های مختلف است.

چندی پیش دو گوشی پوکو با شماره مدل‌های ۲۲۰۱۱۱۶PG و ۲۲۰۱۱۱۶PI در پایگاه داده‌ی IMEI رویت شدند. این پایگاه داده نشان می‌داد که هر دو گوشی از برند پوکو هستند. اکنون فهرست جدیدی در این پایگاه داده منتشر شده که تأیید می‌کند شماره مدل ۲۲۰۱۱۶PG مربوط به گوشی پوکو ایکس ۴ پرو ۵G است. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی نسخه جدید گوشی پوکو ایکس ۳ پرو است که فناوری ۵G را هم به همراه دارد. یک وبلاگ مرتبط با برند شیائومی اسناد مربوط به این گوشی را منتشر کرده است.

گوشی پوکو X4 Pro 5G

هفته گذشته هم گوشی پوکو با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG در وب‌سایت FCC رویت شده بود. فهرست FCC تأیید می‌کند که این گوشی رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند. از میان این اطلاعات سخت می‌توان متوجه چیپست قدرت‌بخش آن شد. ظاهراً مدل ۲۲۰۱۱۱۶PI نسخه هندی این گوشی است. این دو دستگاه کاملاً شبیه به یکدیگر هستند؛ فقط تفاوت کوچکی بین آن‌ها وجود دارد.

منتظر پوکو X4 Pro 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ باشید

انتظار می‌رود گوشی جدید پوکو با چیپستی قدرتمندتر از اسنپدراگون ۸۶۰ عرضه شود. در حال حاضر اعتقاد بر این است که چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در قلب تپنده این گوشی حضور داشته باشد. با این انتخاب، برند زیرمجموعه شیائومی می‌خواهد یک پرچمدار اقتصادی جدی را در بازار داشته باشد.

ما کنجکاو هستیم ببینیم آیا بخش‌های دیگری از این گوشی مثل نمایشگر AMOLED آن هم با ارتقا همراه می‌شوند یا خیر. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما می‌توان انتظار داشت طی روزهای آینده اخبار بیشتری از آن شنیده شود.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.