تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 70809

گوشی ویوو Y21G با بدنه باریک، مشخصات مناسب و قیمت اقتصادی معرفی شد

گوشی ویوو Y21G با بدنه باریک، مشخصات مناسب و قیمت اقتصادی معرفی شد

گوشی ویوو Y21G با بدنه باریک، مشخصات مناسب و قیمت اقتصادی معرفی شدتابستان گذشته، ویوو وای ۲۱ در هند عرضه شد و حالا یک مدل جدید از راه رسیده است. گوشی ویوو Y21G با همان طراحی باریک، تراشه‌ای قوی‌تر و ق..

گوشی ویوو Y21G با بدنه باریک، مشخصات مناسب و قیمت اقتصادی معرفی شد

تابستان گذشته، ویوو وای ۲۱ در هند عرضه شد و حالا یک مدل جدید از راه رسیده است. گوشی ویوو Y21G با همان طراحی باریک، تراشه‌ای قوی‌تر و قیمت جذاب‌تری دارد.

همزمان با معرفی، فروش گوشی ویوو Y21G هم در هند آغاز شد. مشتریان می‌توانند این مدل را در دو رنگ، با قیمتی معادل ۱۸۵ دلار سفارش دهند.

مشخصات گوشی ویوو Y21G

مانند ویوو وای ۲۱ اورجینال، ضخامت مدل جدید هم فقط ۸ میلی‌متر است. دستگاه از تراشه Helio G70 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ مجهز به شش هسته Cortex-A55 و دو هسته Cortex-A75 با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز!

ویوو این گوشی را با رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگ عرضه می‌کند؛ اما یک شیار اختصاصی کارت microSD هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، در آن وجود دارد.

گوشی ویوو Y21G
گوشی ویوو Y21G

در سایر مشخصات فنی، تفاوتی با شش عضو دیگر خانواده vivo Y21 دیده نمی‌شود. این یعنی همان ال‌سی‌دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دوربین دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را دارد.

ویژگی برجسته گوشی اما داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژر ۱۸ واتی درون جعبه، تغذیه می‌شود.

ناگفته نماند کمپانی چینی در بخش نرم افزاری، از اندروید ۱۲ و FuntouchOS12 نام برده؛ اما وبسایت هندی ویوو، گوشی را با FuntouchOS 11.1 (مبتنی بر اندروید ۱۱) لیست کرده است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.