تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 61063

گوشی ویوو V23e با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات مطلوب، معرفی شد

گوشی ویوو V23e با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات مطلوب، معرفی شد

گوشی ویوو V23e با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات مطلوب، معرفی شدگوشی ویوو V23e با مشخصات فنی و امکانات مناسبی نظیر نمایشگر AMOLED و شارژ فوق سریع به همراه برچسب قیمتی زیر ۴۰۰ دلاری رسماً معرفی شد.
..

گوشی ویوو V23eگوشی ویوو V23e با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات مطلوب، معرفی شد

گوشی ویوو V23e با مشخصات فنی و امکانات مناسبی نظیر نمایشگر AMOLED و شارژ فوق سریع به همراه برچسب قیمتی زیر ۴۰۰ دلاری رسماً معرفی شد.

کمپانی ویوو روز شلوغی را سپری می‌کند. این شرکت بعد از معرفی گوشی اقتصادی ویوو Y15s در سنگاپور، یک گوشی اقتصادی دیگر به نام ویوو V23e را هم در ویتنام رونمایی کرده است. این نخستین عضو خانواده ویوو وی ۲۳ است که در مدل‌هایی به نام V23e 5G و V23 و همچنین +V23 Pro عرضه می‌شود. وی ۲۳ ای در اصل جایگزین مدل وی ۲۱ ای است که اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود.

مشخصات فنی و امکانات گوشی ویوو V23e

این گوشی از ابعاد ۱۶۰.۸۷ در ۷۴.۲۸ در ۷.۳۶ میلی‌متر و وزن ۱۷۲ گرمی برخوردار است. در این ابعاد، ویوو یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED را گنجانده است که یک حسگر اثر انگشت را نیز در زیر خود ارائه می‌کند. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی پلاس داشته و نرخ رفرش استاندارد ۶۰ هرتزی را در بر می‌گیرد.

در قلب تپنده ویوو وی ۲۳ ای، چیپستی به نام MediaTek Helio G96 می‌تپد که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. یک باتری ۴،۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نمایشگر گوشی را روشن نگه می‌دارد و با توان ۴۴ وات، خیلی سریع از طریق یک پورت USB-C‌ شارژ می‌شود. سازنده به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۱ با پوسته سفارشی FunTouch OS 12 را روی این گوشی نصب کرده است. علاوه بر این به کاربر اجازه می‌دهد با یک کارت حافظه microSD بتواند فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را ارتقا دهد.

گوشی ویوو V23e

در بالای نمایشگر این گوشی یک بریدگی دیده می‌شود که از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار میزبانی می‌کند. روی قاب پشتی نیز دوربین سه‌گانه‌ای در یک ماژول مستطیلی مشکی رنگ حضور دارد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۱۵ درجه‌ای و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میزبانی می‌کند. این دیوایس همچنین امکانات ارتباطی متنوعی از جمله دو اسلات سیم کارت ۵G‌، وای فای ۷۰۲.۱۱ac، بلوتوث نسخه ۵.۲ و GPS را ارائه می‌کند؛ ولی متأسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی آن نیست.

قیمت ویوو وی ۲۳ ای

گوشی اقتصادی ویوو با قیمتی در حدود ۳۷۵ دلار در ویتنام عرضه خواهد شد. این گوشی قرار است در دو نسخه با رنگ‌های جذابی به نام Moonlight Shadow و Melody Dawn وارد بازار شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.