تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 63777

گوشی ویوو iQOO U5 معرفی شد؛ یک میان رده جذاب و خوش قیمت

گوشی ویوو iQOO U5 معرفی شد؛ یک میان رده جذاب و خوش قیمت

گوشی ویوو iQOO U5 معرفی شد؛ یک میان رده جذاب و خوش قیمت گوشی ویوو iQOO U5 رونمایی شد. این گوشی میان رده مشخصات قابل توجهی از جمله تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد و البته با ..

گوشی ویوو iQOO U5 معرفی شد؛ یک میان رده جذاب و خوش قیمت

گوشی ویوو iQOO U5 رونمایی شد. این گوشی میان رده مشخصات قابل توجهی از جمله تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد و البته با قیمت مناسبی نیز عرضه خواهد شد.

iQOO برند زیر مجموعه ویوو به حساب می‌آید و در همین هفته از دو گوشی iQOO Neo 5S و Neo5 SE رونمایی کرده است. حالا این شرکت تصمیم گرفته مجموعه گجت‌های خود را با پرده‌برداری از گوشی iQOO U5 بیشتر از گذشته کند.

گوشی ویوو iQOO U5

ویوو iQOO U5

گوشی ویوو iQOO U5 به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده است و رابط کاربری OriginOS Ocean بر پایه اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. در بخش رم نیز شاهد سه گزینه ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی هستیم. البته iQOO قابلیت Memory Fusion 2.0 را در این گوشی قرار داده تا بتوان با استفاده از حافظه ذخیره‌سازی میزان رم را به صورت مجازی تا ۴ گیگ افزایش داد.

یو ۵ دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است؛ اما اگر به فضای بیشتری برای ذخیره فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت بیشتر را به حافظه اولیه اضافه کنید.

این گوشی میان رده به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده و در ناچ قطره طور خود نیر یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را جا داده است. در بدنه پشتی ویوو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

ویوو iQOO U5
ویوو iQOO U5

هم دوربین‌های پشتی و هم دوربین جلو از قابلیت Super Night Scene Mode برای عکاسی بهتر در شب استفاده می‌کنند؛ هرچند که این قابلیت در نسخه مجهز به ۴ گیگ رم این گوشی دیده نمی‌شود. از دیگر مشخصات گوشی ویوو iQOO U5 می‌توان به سیستم خنک کننده ۵ لایه مایع، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری، صدای با کیفیت بالا، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از شبکه ۵G اشاره کرد.

وظیفه روشن نگه داشتن این گوشی بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با استفاده از یک آداپتور ۱۸ وات و از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. قیمت مدل پایه گوشی جدید ویوو با ۴ گیگ رم ۲۰۵ دلار تعیین شده است و برای تهیه مدل‌های مجهز به ۶ یا ۸ گیگ رم نیز باید به ترتیب ۲۲۰ و ۲۳۵ دلار هزینه کرد.

فروش گوشی ویوو iQOO U5 از ۱۱ دی ماه در چین آغاز خواهد شد. هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره عرضه این محصول در بازار‌های دیگر منتشر نشده است.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.