تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 60398

گوشی های شیائومی به قابلیت جدید دستیار دوربین جلو مجهز می‌شوند+جزئیات

گوشی های شیائومی به قابلیت جدید دستیار دوربین جلو مجهز می‌شوند+جزئیات

گوشی های شیائومی به قابلیت جدید دستیار دوربین جلو مجهز می‌شوند+جزئیاتدستیار دوربین جلو نام قابلیت جدیدی است که به زودی به گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد تا کار کردن با دوربین سلفی آنها لذت‌بخش‌تر از ..

گوشی های شیائومی قابلیت جدید دستیار دوربین جلوگوشی های شیائومی به قابلیت جدید دستیار دوربین جلو مجهز می‌شوند+جزئیات

دستیار دوربین جلو نام قابلیت جدیدی است که به زودی به گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد تا کار کردن با دوربین سلفی آنها لذت‌بخش‌تر از قبل شود.

اگر از طرفداران پرو پا قرص گوشی های شیائومی باشید احتمالا با آپدیت های هفتگی رابط کاربری می یو آی آشنایی دارید. شیائومی در به‌روزرسانی‌های مرتب در نسخه های بتا MIUI، ایرادات گزارش شده توسط کاربران را برطرف می‌کند و همچنین قابلیت‌های جدید را به صورت آزمایشی در اختیار آنها قرار می‌دهد. حالا در آخرین نسخه بتا از رابط کاربری انحصاری شیائومی شاهد قابلیت جدیدی تحت عنوان دستیار دوربین جلو (Front camera assistant) هستیم که با بهره گیری از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را به دوربین سلفی اضافه می‌کند.

طبق اطلاعاتی که از یک کانال خبری حوزه شیائومی در تلگرام به نام MIUIes به دست آمده، شیائومی قابلیتی را تحت عنوان دستیار دوربین جلو به سیستم عامل موبایل خود اضافه کرده است و در آخرین نسخه بتای هفتگی می یو آی می‌توانید آن را مشاهده کنید. در حال حاضر دو گزینه در منوی تنظیمات این ویژگی تحت عنوان Front camera assistant و Beautify for video calls وجود دارد.

گوشی های شیائومی قابلیت جدید دستیار دوربین جلو

زمانی که آنها را فعال کنید گزینه اول روشنایی روشنایی نمایشگر را تا حد زیادی بالا می‌برد تا هنگامی که مشغول تماس تصویری در محیط‌های نسبتا تاریک هستید چهره شما روشن‌تر شود. قابلیت دوم نیز همانطور که از نام آن مشخص است، به صورت هوشمند چهره شما را رتوش کرده و فیلترهای زیباسازی را در جریان تماس‌های تصویری فعال می‌کند.

البته لازم است بدانید که در حال حاضر این دو ویژگی تنها در تماس‌های تصویری برقرار شده از طریق نرم افزار وی چت در کشور چین قابل استفاده هستند و مشخص نیست که شیائومی چه زمانی آنها را به طور عمومی در اختیار کاربران کشورهای دیگر قرار خواهد داد.

نحوه فعال کردن قابلیت دستیار دوربین جلو شیائومی

اگر می‌خواهید قابلیت دستیار دوربین جلو و ویژگی‌های جدید می یو آی را تست کنید متاسفانه باید بگوییم که شیائومی از چند سال قبل عرضه نسخه‌های گلوبال بتای هفتگی رابط کاربری MIUI را متوقف کرده و تنها راه برای استفاده از آنها این است که رام نسخه چینی آن را بعد از آنلاک کردن بوت لودر گوشی اندرویدی خود نصب کنید که البته این کار به دلیل ریسک‌های امنیتی به کاربران توصیه نمی‌شود.

هنوز اظهار نظر رسمی از سوی منابع خبری شیائومی درباره این قابلیت وجود ندارد و مشخص نیست که چه زمانی در بازار کشورهای مختلف شاهد آن خواهیم بود. امیدواریم که شیائومی در همکاری با نرم افزارهای محبوب تماس تصویری در سراسر جهان، این قابلیت را برای کاربران دیگر نیز امکان‌پذیر کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.