تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 57303

گوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شدگوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. سایر مشخصات فنی و قیمت Meizu 18x را در ادامه بخوانید…

گوشی میزو ۱۸ ایکسگوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. سایر مشخصات فنی و قیمت Meizu 18x را در ادامه بخوانید.

کمپانی میزو امروز از یک رویداد خبری ویژه میزبانی می‌کرد که در آن از سه گوشی جدید به نام‌های میزو ایکس اس، میزو ۱۸ اس پرو و میزو ۱۸ ایکس رونمایی کرد. در حالی دو نسخه ۱۸ اس، مدل جدید گوشی‌های میزو ۱۸ و ۱۸ پرو هستند که اوایل سال معرفی شدند، اما Meizu 18x یک گوشی مستقل کاملاً جدید با مشخصات فنی تحسین برانگیز است. به طور مثال این گوشی چینی اقتصادی به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED مجهز است، از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی حضور دارد.

گوشی میزو ۱۸ ایکس – Meizu 18x

گوشی هوشمند جدید میزو ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۳۵ در ۷.۹۹ میلی‌متری دارد و وزن آن هم ۱۸۹ گرم است. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED و طراحی پانچ هول روی قاب جلویی آن دیده می‌شود. از مشخصات فنی جذاب این نمایشگر می‌توان به رزولوشن +Full HD، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی، تراکم پیکسلی ۳۹۵ppi، پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی، متوسط روشنایی ۷۰۰ نیت و یک حسگر اثر انگشت در زیر آن اشاره کرد.

همچنین میزو ۱۸ ایکس نخستین گوشی شرکت چینی Meizu است که به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. این تراشه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x همراه است که تا ۷ گیگابایت رم مجازی نیز به آن افزوده می‌شود. حداکثر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع پرسرعت UFS 3.1 و رابط کاربری Flyme 9.2 بر پایه اندروید ۱۱ نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

گوشی میزو ۱۸ ایکس

سیستم دوربین پشتی این گوشی شامل سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 است که یک حسگر فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. برای عکاسی سلفی نیز این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی درون حفره روی نمایشگر خود دارد.

Meizu 18x به یک باتری ۴.۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که با سرعت بالای ۳۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین از دو سیم کارت، شبکه ۵G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، پورت USB-C و اسپیکر خطی بهره می‌برد. قیمت نسخه پایه گوشی جدید میزو از ۴۰۱ دلار آغاز می‌شود و بالارده‌ترین نسخه آن ۴۶۴ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌های آن نیز شامل رنگ مشکی، سفید و گرادینت آبی می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.