تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
کد خبر : 62450

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی شد

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی شد

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی شدشیائومی گوشی میان رده خود را با نام ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی کرد. اکنون مروری بر مشخصات فنی و قیمت Redmi Note 11T 5G خواهیم داشت.
گوشی ردمی نوت ۱۱T فایوجی امرو..

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی شد

شیائومی گوشی میان رده خود را با نام ردمی نوت ۱۱T 5G معرفی کرد. اکنون مروری بر مشخصات فنی و قیمت Redmi Note 11T 5G خواهیم داشت.

گوشی ردمی نوت ۱۱T فایوجی امروز به عنوان جانشین ردمی نوت ۱۰T در هند معرفی شد. ردمی نوت ۱۰ تی اولین گوشی مجهز به ۵G شیائومی است که اوایل امسال رونمایی شد.

در مقایسه با نسل قبلی، ردمی نوت ۱۱T 5G در بخش‌هایی همچون صفحه نمایش، پردازنده، دوربین‌ها و ظرفیت شارژ پیشرفت‌های خوبی داشته است.

مشخصات ردمی نوت ۱۱T 5G

گوشی Redmi Note 11T 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD است که وضوح +Full HD را به همراه نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتزی ارائه می‌دهد. همچنین مجهز به محافظ گوریلا گلس خواهد بود.

برای دوربین سلفی و تماس‌های ویدئویی شاهد تعبیه یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. در پنل پشتی ردمی نوت ۱۱T 5G یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض دیده می‌شود که زاویه دید آن ۱۱۹ درجه است. همچنین شیائومی از تعبیه دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو در این گوشی صرف نظر کرده است.

نوت ۱۱ تی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ است که قبلاً در گوشی‌هایی همچون Realme 8s 5G و Lava AGNI 5G به کار رفته بود. این دستگاه در سه نسخه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4 و با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 2.2 عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 11T 5G

انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه شارژر سریع ۳۳ واتی از طریق درگاه تایپ سی تامین می‌کند. همچنین دو بلندگوی استریو به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای علاقه‌مندان به موسیقی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۱T 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اینترنت فایوجی، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، مادون قرمز و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

پیش‌تر ردمی نوت ۱۱ تی فایوجی با عنوان شیائومی ردمی نوت ۱۱ فایوجی در چین رونمایی شد. همچنین حدودا یک ماه پیش، نسخه ری‌برند شده این محصول با نام پوکو M4 پرو در بازارهای جهانی عرضه شد. در حالی که گوشی پوکو همان ویژگی‌ها را دارد اما طراحی پنل پشتی آن متفاوت است.

قیمت نوت ۱۱T 5G در هند

اکنون قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی در هند مشخص شده که به ترتیب زیر است:

  • ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (۲۲۶ دلار)
  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (۲۳۹ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (۲۶۶ دلار)

رنگ‌بندی این دستگاه نیز شامل مشکی مات، سفید و آبی زمردی خواهد بود. با تخفیفی که بانک ICICI و شرکت EMI به مشتریان می‌دهند، می‌توان ردمی نوت ۱۱ تی را به ترتیب با قیمت نهایی ۲۰۰، ۲۱۳ و ۲۳۹ دلار خریداری کرد. فروش اولیه این گوشی قرار است در ۲ دسامبر و در هند انجام شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سایت آمازون و سایت شیائومی نسبت به خرید اقدام کنند.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.