تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 64862

گوشی منعطف آنر مجیک V معرفی شد؛ رقابت گوشی‌های تاشو داغ‌تر می‌شود

گوشی منعطف آنر مجیک V معرفی شد؛ رقابت گوشی‌های تاشو داغ‌تر می‌شود

گوشی منعطف آنر مجیک V معرفی شد؛ رقابت گوشی‌های تاشو داغ‌تر می‌شود گوشی منعطف آنر مجیک V با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ ولی امکاناتی بهتر و مشخصات فنی بالارده‌تر و همچنین قیمت ۱۵۰۰ د..

گوشی منعطف آنر مجیک V معرفی شد؛ رقابت گوشی‌های تاشو داغ‌تر می‌شود

گوشی منعطف آنر مجیک V با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ ولی امکاناتی بهتر و مشخصات فنی بالارده‌تر و همچنین قیمت ۱۵۰۰ دلاری معرفی شد.

آنر، برند زیرمجموعه سابق هواوی که مدتیست از آن جدا شده و به صورت مستقل فعالیت می‌کند، از اولین گوشی منعطف خودش به نام آنر مجیک V پرده برداشت. این گوشی در ظاهر شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ است که ترکیبی از یک نمایشگر تاشو داخلی بزرگ به همراه یک نمایشگر خارجی کوچک را ارائه می‌کند تا هنگام بسته بودن گوشی هم بتوان از آن استفاده کرد. ظاهراً نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی بیش از ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد و از هفته آینده به فروش خواهد رسید.

به آنر مجیک V سلام کنید

گوشی منعطف آنر مجیک V

آنر مجیک وی، یک گوشی پرچمدار و قدرتمند است. نمایشگر داخلی آن ۷.۹ اینچی بوده که رزولوشن ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ پیکسلی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۱۰ به ۹ را ارائه می‌کند. این نمایشگر کمی بزرگ‌تر از پنل ۷.۶ اینچی به کار رفته روی گوشی گلکسی زد فولد ۳ با رزولوشن ۲۲۰۸ در ۱۷۶۸ پیکسلی است. آنر می‌گوید نمایشگر داخلی این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که انگار دو نمایشگر با نسبت ۲۱ به ۹ را کنار یکدیگر قرار داده‌اید.

گوشی منعطف آنر مجیک V
گوشی منعطف آنر مجیک V

نمایشگر خارجی آن هم با ابعاد ۶.۴۵ اینچی کمی بزرگ‌تر از نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی گوشی منعطف سامسونگ است. این نمایشگر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را ارائه می‌کند. آنر می‌گوید این نسبت ابعاد به کاربر کمک می‌کند هنگام بسته بودن هم بتواند مثل یک گوشی معمولی از دستگاه استفاده کند.

وقتی گوشی را تا کنید، ابعاد گوشی آنر مجیک V به عرض ۷۲.۷ میلی‌متری، ضخامت ۱۴.۳ میلی‌متری و ارتفاع ۱۶۰.۴ میلی‌متری تغییر می‌کند. این گوشی کمی عریض‌تر از گلکسی زد فولد سامسونگ است، در حالی که وقتی حالت بسته از آن استفاده می‌کنید کمی باریک‌تر به نظر می‌رسد. با این حال گوشی آنر در وزن کمی سنگی‌تر است. این گوشی قرار است در سه نسخه نارنجی، نقره‌ای و مشکی عرضه شود. مدیرعامل آنر همچنین می‌گوید لولای گوشی بعد از ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن نیز همچنان بدون ایراد کار خواهد کرد.

گوشی منعطف آنر مجیک V

در زیر قاب گوشی منعطف آنر از چیپست تازه معرفی شده کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده که ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. یک باتری ۴،۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه شارژ نگه داشتن گوشی را بر عهده دارد، در حالی که خود آن با توان ۶۶ وات به صورت سیمی می‌تواند در عرض ۱۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود. این گوشی از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و آنر سیستم عامل اندروید ۱۲ را به همراه رابط کاربری سفارشی Magic UI 6.0 روی آن نصب کرده که امکانات سفارشی‌تری نسبت به گوشی‌های آنر از جمله نمایش چند اپلیکیشن به صورت همزمان در پنجره‌های متفاوت را ارائه می‌کند.

در بخش دوربین‌ها، قاب پشتی این گوشی از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی اصلی، دیگری اولترا واید و سومی یک دوربین ویژه است که آنر آن را دوربین با طیف بهبود یافته» می‌نامد. ما به زودی جزئیات بیشتری را از این سیستم دوربین منتشر خواهیم کرد. گوشی Honor Magic V همچنین یک جفت دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها روی نمایشگر بیرونی قرار گرفته و دیگری روی نمایشگر داخلی تاشو گوشی دیده می‌شود.

از هم اکنون آنر را نیز باید به فهرست فروشندگان گوشی‌های تاشو اضافه کنیم. اخیراً اوپو نیز از گوشی تاشو Find N خود رونمایی کرده و شیائومی نیز جزو فروشندگان گوشی‌های تاشو است.

منبع :thevergeمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.