تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۱
کد خبر : 55328

گوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 معرفی شد

گوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 معرفی شد

گوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 معرفی شدگوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 به زودی عرضه می‌شود. تاندربرد اف اف ۱ یک محصول میان‌رده مجهز به شبکه ۵G است.
کمپانی ..

گوشی مشترک TCL و هواویگوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 معرفی شد

گوشی مشترک TCL و هواوی با نام FFALCON Thunderbird FF1 به زودی عرضه می‌شود. تاندربرد اف اف ۱ یک محصول میان‌رده مجهز به شبکه ۵G است.

کمپانی تی سی ال یک برند جدید گوشی‌سازی به نام FFALCON Thunderbird FF1 را راه اندازی کرده است. FFALCON برند زیرمجموعه تی سی ال است که در چین به فروش تلویزیون و ادوات صوتی خانگی مشغول است و حالا تصمیم گرفته وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود. نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد، همکاری مشترک شرکت هواوی با FF1 است. بنابراین باید منتظر گوشی مشترک TCL و هواوی باشیم.

مشخصات گوشی مشترک TCL و هواوی

گوشی مشترک TCL و هواوی یک محصول میان‌رده با بهره‌گیری از فناوری شبکه ۵G است. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی روی قاب جلویی آن نقش بسته که حفره‌ای عریض در گوشه سمت چپ آن برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. روی قاب پشتی این گوشی نیز یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی حضور دارد که دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند.

در قلب تپنده گوشی Thunderbird FF1 از چیپست دایمنسیتی ۹۰۰ شرکت مدیاتک استفاده شده است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین نیروی این گوشی را بر عهده دارد که خود با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. برای آنکه باتری این گوشی از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد برسد، به ۴۰ دقیقه زمان نیاز است.

تی سی ال قصد دارد این گوشی را در دو رنگ مشکی و سبز عرضه کند. نسخه پایه آن با ۸ گیگ رم/ ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۳۸۵ دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۴۳۲ دلاری عرضه خواهد شد. البته این قیمت مخصوص بازار چین است. بنابراین در صورتی که این گوشی به بازارهای جهانی راه پیدا کند، قطعاً کمی گران قیمت‌تر خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.