تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 61946

گوشی سازها، یک به یک خودروساز می‌شوند؛ خودروی برقی اوپو در راه است

گوشی سازها، یک به یک خودروساز می‌شوند؛ خودروی برقی اوپو در راه است

گوشی سازها، یک به یک خودروساز می‌شوند؛ خودروی برقی اوپو در راه استاخیرا برخی از گوشی سازها به صنعت خودروسازی پیوسته اند. شرکت Oppo نیز در رقابت با تسلا اعلام نموده که خودروی برقی اوپو به زودی رونمایی ..

گوشی سازها، یک به یک خودروساز می‌شوند؛ خودروی برقی اوپو در راه است

اخیرا برخی از گوشی سازها به صنعت خودروسازی پیوسته اند. شرکت Oppo نیز در رقابت با تسلا اعلام نموده که خودروی برقی اوپو به زودی رونمایی می شود.

شایعه شده است که برندهای کمپانی بی بی کی الکترونیکز (BBK Electronics) اوپو، ریلمی و وان پلاس، از مدت‌ها پیش در حال کار روی ساخت وسایل نقلیه الکترونیکی هستند. این شرکت‌ها از قبل برندهای زیادی را تاسیس کرده‌اند که همه نوع محصولات خودرویی مانند وسایل نقلیه الکتریکی و خودروی خودکار می‌سازند.

اکنون این اطلاعات جالب در خصوص توسعه خودروهای برقی توسط ماکول شارما (Mukul Sharma) یکی از کارمندان شناخته شده این کمپانی تائید شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه ما باشید تا درباره خودروی برقی اوپو بیشتر بحث کنیم.

اوپو در حال توسعه خودروی برقی خود است

بر اساس گزارش وبسایت ۹۱Mobiles این کارمند، اطلاعات ویژه‌ای از ساخت خودروی برقی اوپو به اشتراک گذاشته و ظاهرا اوپو رونمایی از آن را برای سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ زمان بندی کرده است. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات فنی درباره این محصول در دست نیست.

با این حال می‌توانیم فرض کنیم که شرکت مذکور تیزرهایی از این خودرو را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد؛ همان‌طور که پیش‌تر رندرها و اطلاعاتی پیرامون گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است. البته بعدا معلوم می‌شود که آیا شرکت اوپو قصد دارد با تولیدکنندگان شخص ثالث کار کند یا اینکه خودش این کار را انجام دهد.

فروش وسایل نقلیه برقی در هند و در نیمه اول سال مالی جمعاً ۶۲۶۱ عدد بوده است که از آن حدود ۵۹۰۵ وسیله نقلیه مربوط به فروش آخرین سال مالی بوده و الباقی که ۱۸۷۲ وسیله نقلیه برقی می‌شود، از آوریل تا سپتامبر به فروش رسیده است. به عبارت دیگر فروش وسایل نقلیه برقی در هند ۲۳۴ درصد رشد داشته است.

خودروی برقی اوپو

زمانی که موتورهای برقی Ola S1 و Ola S1 Pro در بازار هند عرضه شدند، تمایل به خرید این گونه وسایل نقلیه برقی بیشتر شد. اکنون چندین شرکت قصد دارند که مدل‌های برقی نسبتا ارزان قیمتی را وارد بازار کنند. علاوه بر این شرکت بانس (Bounce) می‌خواهد موتورهای برقی ارزان قیمتی را روانه بازارهای محلی کند.

با این حال عجیب نخواهد بود اگر که سازندگان گوشی‌های هوشمند به ردیف کمپانی‌های تولیدکننده خودروهای برقی بپیوندند و بخش جدیدی را برای خود گسترش دهند.

خرابی سرور رانندگان را برای چند ساعت از دسترسی به خودروهای برقی تسلا محروم کرد

برخی از مالکان خودروهای برقی تسلا در سراسر جهان با مشکل مواجه شده‌اند. به علت خرابی سرورهای این شرکت، آنها نمی‌توانستند که به خودروی خود دسترسی داشته باشند و درهای آن را باز کنند.

بعضی از دارندگان خودروهای تسلا پس از این ماجرا شروع به انتشار گزارشاتی در فضای مجازی کردند. زمانی که آنها تلاش می‌کردند تا با برنامه تسلا درب خودروهای خود را باز کنند، روی صفحه نمایش با خطای «۵۰۰server error» مواجه شده‌اند. به همین خاطر آنها نمی‌توانستند از برنامه خودرو استفاده کنند و با آن درب خودروهای خود را باز کنند.

این سلسله گزارشات از سوی کاربران بسیاری در ایالات متحده، کره جنوبی، استرالیا و اروپا ارسال شده است. دارندگان خودروهای تسلا که کلید آن را نداشتند با مشکلاتی مواجه شدند. مالک یکی از وسایل برقی تسلا در توئیتر به صورت تصادفی با ایلان ماسک صحبت کرده و ماسک قول داده که ماجرا را پیگیری کند. البته اکنون که این نوشتار را می‌نویسیم، به نظر می‌رسد این مشکل حل شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.