تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 70148

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime با دوربین ۵۰MP و باتری ۵۰۰۰mAh از راه رسید

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime با دوربین ۵۰MP و باتری ۵۰۰۰mAh از راه رسید

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime با دوربین ۵۰MP و باتری ۵۰۰۰mAh از راه رسیدگوشی ریلمی Narzo 50A Prime معرفی شد تا به سه عضو دیگر این خانواده بپیوندد. این مدل را می‌توانیم همان ریلمی C35 با تراشه متفاوت توصی..

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime با دوربین ۵۰MP و باتری ۵۰۰۰mAh از راه رسید

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime معرفی شد تا به سه عضو دیگر این خانواده بپیوندد. این مدل را می‌توانیم همان ریلمی C35 با تراشه متفاوت توصیف کنیم.

پس از مدل‌های نارزو ۵۰ ای، نارزو ۵۰ آی و نارزو ۵۰، حالا ریلمی Narzo 50A Prime از راه رسیده؛ یک گوشی ۶.۶ اینچی با پنل LCD فول‌ اچ‌دی پلاس که دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime
ریلمی C35
گوشی ریلمی Narzo 50A Prime
ریلمی Narzo 50A Prime

پنل عقب آن، بافت کِولار-مانند (نوعی الیاف) دارد و از یک برآمدگی دوربین میزبانی می‌کند که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ماکرو و سنسور عمق‌سنج را درون خود جای داده است. ریلمی رزولوشن این دو دوربین را فاش نکرده؛ اما گشودگی دریچه دیافراگم آن‌ها به ترتیب f/2.4 و f/2.8 است.

قدرت پردازش نارزو ۵۰ ای پرایم را تراشه Unisoc T612 در همراهی با رم ۴ گیگابایتی تامین می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی گوشی هم ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ است. البته وجود شیار مختص کارت microSD، امکان افزایش یک ترابایتی فضای ذخیره‌سازی را به کاربران می‌دهد.

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime

مدل جدید Narzo با رابط کاربری ریلمی آر ادیشن کار می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۱ است. ضخامت ۸.۱ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد. همچنین ظرفیت باتری دستگاه، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از درگاه USB-C با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود.

گوشی ریلمی Narzo 50A Prime

نسخه پایه ۴+۶۴ گیگابایتی، قیمتی معادل ۱۴۰ دلار دارد. این مبلغ برای نسخه ۴+۱۲۸ گیگابایتی به ۱۵۵ دلار افزایش می‌یابد. فروش، از تاریخ ۵ فروردین در اندونزی آغاز خواهد شد و به نخستین خریداران، تخفیف ۱۴ دلاری تعلق خواهد گرفت.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.