تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 69185

گوشی ریلمی ۹ ۵G با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شد

گوشی ریلمی ۹ ۵G با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شد

گوشی ریلمی ۹ ۵G با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شدگوشی ریلمی ۹ ۵G با امکانات جالب توجهی مثل یک نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتزی، طراحی زیبا و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. همین حالا با مشخصات فنی و قیمت Realme 9 5G ..

گوشی ریلمی ۹ ۵G با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شد

گوشی ریلمی ۹ ۵G با امکانات جالب توجهی مثل یک نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتزی، طراحی زیبا و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. همین حالا با مشخصات فنی و قیمت Realme 9 5G بیشتر آشنا شوید.

ریلمی امروز در هند یک رویداد جدید برگزار کرد و در آن از دو گوشی سری ریلمی ۹ پرده برداشت. شاید جذاب‌ترین آن‌ها، گوشی ریلمی ۹ ۵G باشد که با قیمت بسیار مناسب وارد بازار می‌شود و امکانات جالب توجهی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این گوشی از طراحی جدید Ripple Holographic استفاده می‌کند، ضخامتش ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۸۸ گرم است. نمایشگر این گوشی ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که ۹۰.۵ درصد کل صفحه را به خودش اختصاص داده و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد. اما در زیر قاب این گوشی از چیپست ۵G دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده شده است. علاوه بر این، فناوری Dynamic RAM Expansion نیز می‌تواند ۵ گیگابایت ظرفیت مجازی را به رم اضافه کند. این گوشی همچنین برای مصرف بهینه‌تر انرژی به فناوری HyperEngine 2.0 مدیاتک نیز مجهز شده است.

قیمت گوشی ریلمی ۹ 5G

ریلمی برای تأمین امنیت کاربران ریلمی ۹ ۵G یک حسگر اثر انگشت را روی فریم سمت راست این گوشی و در زیر کلید پاور گنجانده است که به سرعت می‌تواند قفل صفحه را باز کند. روی آن سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری Realme UI 3.0 نیز نصب است و از یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

در پشت قاب این گوشی چینی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به کار رفته که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حضور دارد که برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین سلفی از فناوری Clear Fusion Algorithm نیز بهره می‌برد.

گوشی ریلمی ۹ 5G

قیمت ریلمی ۹ ۵G

گوشی ریلمی در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. اولی با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی، قیمت ۲۰۰ دلاری دارد؛ در حالی که نسخه دوم را با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی می‌توانید با قیمت نزدیک به ۲۳۰ دلار تهیه کنید.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.